Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Nieuwe school

We hebben bericht gekregen dat dochter aangenomen wordt op een speciale school. Nu maar hopen dat het lgf rond komt.
Maar we kunnen alweer wat opgeluchter ademhalen.
Er kwam net op tijd een tijdelijke ontheffing van de leerplicht net toen ik voor een pv opgeroepen werd.
Het is precies zo gegaan als ik dacht. Gelukkig heeft ze in het brugjaar goede begeleiding gehad anders was ze ook nog afgestroomd. Maar je kunt dus pas hulp krijgen als je kind eerst een brandend huis is.
En dat had ik graag voorkomen want het is nu een hele hijs om haar daar weer uit te krijgen. Gelukkig hebben we deze ronde wel goede hulp dankzij het advies bij de zoektocht naar een goede vrijgevestigde psychiater. Ik weet niet meer wie het is, als je dit leest meldt je dan even? maar alsnog mijn hartgrondige dank.
Ook zoon kreeg een heldere diagnosebrief zonder drama voor de nieuwe ronde lgf.
Heel wat anders dus dan dat drama bij de Bascule.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Evanlyn

Evanlyn

10-07-2012 om 22:32

Mooi zo annej,

Dat was ik! Ook ik vond hem een verademing na een drama bij de Bascule.

Ik ben superblij dat ik eindelijk eens iets terug kon doen, want jij hebt mij en anderen zo vaak onwijs goed geholpen. Als ik je naam zie lees ik het altijd, ook al reageer ik niet altijd, dus je hebt een trouwe fan!

Leen13

Leen13

10-07-2012 om 23:14 Topicstarter

Bloos evanlyn

Bedankt voor het compliment.
En nogmaals mijn hartelijke dank.
Fijn dat OOL er is.

Primavera

Primavera

11-07-2012 om 15:30

Fijn anne

Fijn om te lezen Anne dat het nu eindelijk de goede kant uitgaat.
Hier hebben we afgelopen week ook goed nieuws gehad. Zorgenkind komt in een (gewone) brugklas van slechts 15 leerlingen terecht en krijgt nog een jaar begeleiding.
Ik moet me steeds in mijn handen knijpen dat het waar is en hoop dat het hele plan niet ineens in September wordt afgewezen vanwege bezuinigingen of een andere kink in de kabel. 15 kinderen, waarvan hij bovendien de helft al kent en zijn beste vrienden tussen zitten, ik kan me werkelijk geen betere start wensen.
Groeten Primavera

Leen13

Leen13

11-07-2012 om 19:38 Topicstarter

Primavera

Ja, soms heb je zomaar ineens geluk, meer dan je verwacht, en dan ben je daar gewoon dankbaar voor maar ook voorzichtig. Het kan zomaar ook weer over zijn.
Mijn dochter heeft in de brugklas veel mazzel gehad, dus ik ben al blij dat ze dat gehaald heeft. Een jaar later weer drama en dan nu een goede oplossing waar ik ook inderdaad veel vertrouwen in heb.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.