Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
jaco

jaco

17-12-2018 om 22:05

Nieuwe school zoeken

Mijn dochter van 11 zit in groep 7.

Vorig jaar 2017 met krokusvakantie is ze van school gewisseld want het ging niet zo goed dus dat was beter voor haar. Nu zit ze op een school waar ze het niet naar haar zin heeft.

Een vriendin van haar is vorig jaar 2017 in september naar een andere school gegaan. Mijn dochter wil nu ook naar die school. Ik wil dat ze ook wel naar andere school gaat alleen zit daar de dochter op school van met wiens moeder ik ruzie heb en ik wil haar niet elke dag zien op het plein. Maar het lijkt me wel een goede school en dan zit ze bij die vriendin. Alleen wil ik haar niet elke dag de moeder van dat andere meisje zien.

Ik twijfel zal ik haar op een andere school zetten of niet?

Hilde

Hilde

17-12-2018 om 22:20

School

Je dochter gaat naar school en niet jij. Ze is oud genoeg om alleen naar school te gaan, je hoeft haar niet meer op te halen.
En mocht je die moeder per ongeluk tegenkomen, zeg haar vriendelijk goeiedag en loop door.
Waarom heeft ze het niet naar haar zin op de school?

Claudia

Claudia

17-12-2018 om 23:31

Handig

Ik zou haar vooral vaak van school laten wisselen. Dat is namelijk goed voor haar. Fijn elke keer voor een paar maanden in een nieuwe klas komen en er alles weer nieuw is. School-hoppen lijkt me een goed idee.

Wel even checken of cola in pauze mag

En veel tv kijken met de klas is ook altijd goed!

Dan zeker de overstap maken.

Begint de kerstvakantie vroeg dit jaar?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.