Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tippylee

Tippylee

24-05-2011 om 08:44

Nog even: dresz rekbare kaftpapier

Hoe doen jullie de naam van het vak erop?
Gewoon met een etiketje, of schrijf je het erop met een permanent stift? Ik heb ze gekocht met de beoeling dat mijn zoon er wel een jaar of 3 mee gaat doen, dus ik weet even niet zo goed wat handig is, ivm wassen etc..
Etiket of schrijven, of iets anders?
thanks
Tippylee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Etiketje

Gewoon een etiketje erop. Blijft goed zitten, maar je kunt het ook gemakkelijk weer eraf halen. Volgend jaar is het boek voor Frans misschien heel anders van formaat en wil je zoon dat omslag misschien voor wiskunde gebruiken. Zonde als er dan Frans op staat.

Persi

Persi

24-05-2011 om 15:12

Etiket

hier idem, ook etiketjes, blijven prima zitten. Je kunt trouwens ook met balpen op die kaften schrijven, mocht je een creatief kind hebben

Tippylee

Tippylee

25-05-2011 om 12:13

Okidoki

ik ga etiketjes kopen!
Bedankt weer.
Tippylee

jet1963

jet1963

26-05-2011 om 14:48

Doen

die hoezen het ook goed op boeken met een slappe kaft? Ik denk nl. dat 80% van de boeken van mijn zoon een slappe kaft hebben?
Groeten, Jet.

jet1963

jet1963

01-06-2011 om 11:36

Niemand

ervaring met deze kaften en slappe boeken?
Jet

Niny

Niny

01-06-2011 om 11:51

Jet

Hoi Jet,
Volgens mij werkt dat niet zo goed. Ik zal het straks even aan mijn oudste dochter vragen als ze uit school komt: ik geloof nl. dat zij ze alleen om boeken met een harde kaft doet. Je hoort nog van me!
Niny

Janna

Janna

01-06-2011 om 13:16

Boeken met slappe kaft

Op boeken met een slappe kaft werken deze hoezen niet zo goed. Maar dat is simpel op te lossen door een stevig stuk karton mee te kaften. Karton op maat knippen (liefst 1 geheel: dus voorkant, rug en achterkant aan elkaar) en tussen boek en hoes plaatsen bij het kaften

Fiorucci

Fiorucci

01-06-2011 om 16:42

Flut

Met slappe kaft werkt het slecht, en de kartontruc is niet bestand tegen een omstuimige puber alhier.

jet1963

jet1963

06-06-2011 om 09:43

Bedankt

voor de reacties. Ik begin maar met een paar van die hoezen en als de truc met het karton hier wel goed werkt kopen we er alsnog een paar bij.
Groeten, Jet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.