Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-07-2012 om 13:09
Mijn dochter heeft net de entreetoets gehad en niet zo goed gescoord op de taalonderdelen. De reguliere cito's zijn beter gemaakt maar extra oefening voor de eindcito vwb. taal zou niet verkeerd zijn. Nu ben ik wat aan he googlen en zie op de cite cito-oefenen.nl een pakket voor een half jaar van 34 euro. Is iemand hier mee bekend en bevalt dit?. Of volstaan de leestrainer en/of cito4you ook? Vooral de leestrainer ziet er goed uit en dit is gratis. Ik zit nu erg te twijfelen vandaar mijn vraag aan jullie of dit nog nodig is. Natuurlijk beslis ik dat zelf, dat weet ik maar zijn er hier ervaringsdeskundigen die weten of die betaalde site nou zoveel toevoegd?
03-07-2012 om 13:15
Ik bedoel
trouwens met die andere gratis site kids4cito.nl Al lukt het me nu niet op die site te komen?
03-07-2012 om 16:44
Dank!
P, deze site had ik nog niet gezien. Ziet er goed uit en gratis!
Knurf, ik ga kijken op de site van de cito. Dank voor de tips!
04-07-2012 om 10:17
Ooo
dat heb ik in de snelheid helemaal niet gezien Ik denk dat we gaan downloaden. Ik heb i.i.g. via de site van Knurf de cdrom besteld.