Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tippylee

Tippylee

06-10-2011 om 20:42

Oefensite die synchroon loopt met moderne wiskunde havo vwo brugklas

Wie kan mij helpen?
In het boek van wiskunde ( Moderne Wiskunde deel 1A havo vwo) van mijn zoon staat dat je ook veel op de site kunt oefenen, alleen als ik die site opvraag moet ik een activeringscode invullen, en die heb ik niet. Staat ook niet in het boek.
Wiskunde docent weet het ook niet ( erg vreemd trouwens) maar ik wil graag die oefensite zodat hij hiermee kan oefenen, om te kijken of hij alles begrijpt en te oefenen voor een toets. De boeken komen van Iddink. Op hun site staan wel digitale leermiddelen maar wiskunde staat er niet bij.
Ik hoop op een tip!!
tippylee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Werkboek

Bij ons staat de activeringscode op het werkboek.

Tippylee

Tippylee

06-10-2011 om 21:22

Hier dus niet

dat is het juist!
Hoe kom ik er aan??

tippylee

Nieuw boek of al eerder gebruikt

Activeringscodes staan inderdaad op een sticker achter op het werkboek, óf op het plastic waarin het nieuwe werkboek verpakt is.
Hebben jullie nieuwe werkboeken, of worden ze meerdere jaren gebruikt (net als de leerboeken)? Als het boek al eerder gebruikt is, is een code niet meer bruikbaar. Dat kan alleen het eerste jaar.
Als het wel een nieuw boek is en er echt geen code bij zat, zou ik de boekleverancier vragen om alsnog een code te leveren.
Beetje OT: verwacht niet teveel van online wiskunde-oefeningen. Zoon maakt er een sport van om zoveel mogelijk fouten in de antwoorden te vinden. En dat zijn er heel wat

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.