Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Marthe van der Westerlaken

02-03-2010 om 10:35

Onderzoek spelling in groep 6, 7 en 8

Toestemming van het forumbeheer.

Beste ouders van leerlingen in groep 6, 7 en 8,

Ik studeer Taalwetenschappen en ben voor mijn stage bij C. van de Graaf en Partners BV een onderzoek aan het doen naar de spellingvaardigheid van leerlingen in groep 6, 7 en 8. Wij zijn een computerspel aan het ontwikkelen dat kinderen op een leuke manier leert spellen. Om te kijken of dit spel aansluit bij de wensen van de ouders heb ik een enquête opgesteld. Zou u deze enquête in willen vullen? Het invullen duurt ongeveer 10 minuten en kan via onderstaande link.

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHQycHRFNEN3OExyYTVRQy1BbEFpNXc6MA

Alvast bedankt!

Student Taalwetenschappen aan de Vrije Universiteit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Foutje?

Ik heb geprobeerd deze enquête in te vullen maar dat lukt niet helemaal. Ik heb ingevuld dat mijn kind geen moeite heeft met spellen. Daarna moet ik aangeven of spellen het enige probleem met taal is dat mijn kind heeft. Deze vraag kan ik dus niet invullen maar dat is wel verplicht om verder te kunnen gaan. Ik ben dus maar gestopt...

Tineke

Tineke

02-03-2010 om 12:09

Ook gestopt

Bij leer- en/of gedragsstoornis staat een rijtje mogelijkheden, maar autisme ís geen gedragsstoornis. Het is een ontwikkelingsstoornis. Dus hoe kan ik aangeven dat mijn kind wel autistisch is, maar geen gedragsstoornis heeft?

Ook gestopt

Beste Marthe
Deze enquete is niet in te vullen. Want als je invult dat je kind geen problemen heeft met spelling krijg je daarna vragen waar ze problemen mee heeft. NERGENS mee dus, maar dat staat er niet bij. Daarna moet je invullen nof ze nog meer problemen heeft : nee, maar ze had sowieso geen problemen.
Dit lijkt me een onmogelijke enquete en ik denk dat je hem grondig moet aanpassen.

02-03-2010 om 16:22

Excuses

Bedankt voor uw reactie. Er is in het doorlinken van de vragen iets misgegaan. Als 'nee' wordt ingevuld op de vraag of er spellingproblemen bij uw kind zijn, zou de enquête automatisch moeten stoppen. Excuses daarvoor.
Ik heb het nu aan kunnen passen, dus hartelijk dank voor uw feedback.

mvg, Marthe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.