Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Onrechtmatig uit het examenjaar geduwd

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Miriam

Mag ik hieruit concluderen dat de publiceren voor jou dus per defintie gelijk is aan publiceren in Trouw?

Lijkt me een vrij smalle opvatting over publiceren.
Er bestaan bijvoorbeeld schoolgidsen, andere kranten, brieven aan ouders etc. etc.

Nee, ik heb geen krantenartikel in mijn hand, ik heb de brief van school niet meer, ik heb de oude schoolgidsen ook niet bewaard. Feit is dat ik weet hoe belangrijk die slagingspercentages waren in mijn regio. Dat bekend is hoe groot de scholen waren en wie er geslaagd of gezakt was. Daar werd niet geheimzinnig over gedaan, in tegendeel. Dus ja, ik verwacht dat die percentages echt wel ergens in het ED te vinden waren. Kan ik niet hard maken. Ik ben niet fanatiek genoeg om dat perse uit te willen zoeken.

Feit is wel dat JIJ dus niet weet wat er was voor Trouw begon met haar landelijke publicaties begon. Dat er daarvoor landelijk niets was zegt helemaal niets over hoe het regionaal was. Dat JIJ dat niet weet, betekent niet dat anderen dat ook niet kunnen weten. En dat JIJ iets niet weet betekent ook niet dat er niets was.

Kortom, het enige feit dat je hebt is dat voor Trouw begon er landelijk niets bekend was. Dat is een feit. Als jij dat wilt extrapoleren naar regio's en individuele scholen dan maak je een denkfout.

M Lavell

M Lavell

09-04-2012 om 12:03 Topicstarter

Wat is de overenkomst?

Gerry, kun je mij uitleggen wat de overeenkomst is tussen wat jouw school naar jouw zeggen deed en de kwestie waar het hier over gaat?
Ik zie de relevantie niet.
Dat gaat niet over een smalle opvatting van publiceren (als er inkt is gebruikt, dan is dat het al), maar vooral over de context.
Groet,
Miriam Lavell

"stoute scholen!"

Van Bijsterveld vindt (hoe voorspelbaar) dat het niet kan. Maar enig enthousiasme om het aan te pakken bespeur ik hier eigenlijk niet... http://www.nu.nl/politiek/2783943/school-mag-leerlingen-niet-verbieden-examens-doen.html.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.