Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Moeder

Moeder

28-09-2012 om 19:36

Registreren voor bezoeken onderwijsbeurs?

Morgen willen mijn zoon en ik naar de onderwijsbeurs. Nu vind ik op de website dat je je moet aanmelden. Bij de registratie wordt je het hemd van het lijf gevraagd. Gaat dat bij alle onderwijsbeurzen zo? Ik heb al bijna geen zin meer om te gaan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klopt

Wij hebben ons ook opgegeven en kregen net allemaal een mailtje dat we vandaag nog niet geweest waren en of we morgen toch wel komen......
Ik weet niet of je ook gewoon naar binnen kan als je je niet van te voren inschrijft.

Lisetje

Inge M

Inge M

29-09-2012 om 11:32

Ik vul registraties altijd fout in

Sowieso vul ik alleen de verplichte vragen in. Verplichte vragen die ik onzin vind, vul ik gewoon fout in. Zo denkt Apple dat ik in Groningen woon op het adres van een kantoor, weten ze mijn echte geboortedatum niet en is mijn apple id niet gebonden aan mijn creditcard.

Moeder

Moeder

29-09-2012 om 18:47

Geweest

Het was geweldig geregeld, nadat wij bijna de halve omtrek van het gebouw als wachtrij hadden gehad stond er bij de ingang een bordje voor de rij zonder eticket. Die ging een stuk langzamer (. Uiteindelijk binnengekomen door inderdaad niets/onzin in te vullen.
Tja, en dan kun je ergens extra informatie krijgen en daar hebben ze de barcode van je eticket voor nodig zodat je je ook kan aanmelden voor de open dag. Dat werkte nu dus niet en aan een geschreven adres deden ze dus niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.