Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-06-2012 om 08:06
Net een lijst gekregen van wat dochter voor de middelbare school moet aanschaffen. O.a. een Bos-atlas. Vet gedrukt staat er achter 'let op de 94-ste druk!'. Wij hebben nog een oude atlas staan en voor de rest staat alles toch op internet.
Moet ik nou echt een nieuwe atlas aanschaffen? Hetzelfde verhaal voor de woordenboeken. Zo veel zijn de Franse en Engelse taal toch niet veranderd?
16-06-2012 om 10:20
94e druk?
Jouw school loopt al aardig voor
Maar zie voor tips 2 draadjes hierboven, daarin wordt dit allemaal uitputtend besproken)))
16-06-2012 om 11:51
Zie draadje boven
Er is al een draadje over atlassen.
Je hoeft je niet te houden aan het voorschrift van de school over de druk. Leerlingen worden geacht thuis gebruik te kunnen maken van de 'familie atlas'.
Groet,
Miriam Lavell
16-06-2012 om 12:46
54ste druk
sorry, ik dacht dat ik vast wel de enige zou zijn met deze vraag, dus ik deed niet eens de moeite naar andere draadjes te zoeken. Maar blijkbaar wordt er naar kaartnummers verwezen. Ik denk dat ik anders even wacht tot het schooljaar begint, en dan vraag of het echt nodig is.