Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Studie buitenland en Duo

Mijn dochter studeert in Schotland (master). Zij heeft stufi in de vorm van een lening. Nu heeft ze ineens bericht van Duo dat de stufi wordt stopgezet omdat ze geen erkende opleiding volgt. En of ze ook meteen even drie maanden wil terugbetalen (wat een rare periode is, want ze zit er al vijf maanden). Ze voldoet echter aan alle regels. Het VK geldt het lopend schooljaar nog als EU.

We gaan bezwaar maken en maandag direct bellen om te kijken of we het recht kunnen zetten. Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben? Kan het direct weer in gang gezet worden (deze maand heeft ze al niets ontvangen)?

MMcGonagall

MMcGonagall

24-01-2021 om 17:30 Topicstarter

Op het oude forum kon je zo mooi dramatisch een titel ‘Niemand?!’ boven je reactie zetten. Maar misschien wordt dit ook wel gelezen door het selecte clubje dat nog over is.

Geen ervaring maar ik denk dat de sf pas weer op gang komt als het bezwaar is goedgekeurd. Ik denk niet dat het morgen met een telefoontje is opgelost. Is er geen formulier dat je kunt downloaden om schriftelijk bezwaar te maken? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.