boompje7
16-04-2012 om 22:27
Toegelaten tot de brugklas
Hebben jullie al bericht gekregen over de toelating van jullie gr 8er tot de brugklas.
VO in Eindhoven heeft ons tijdens de aanmelding laten weten dat we een brief zouden krijgen op 9/10 mei betreffende de toelating.
Nu heeft de betreffende school vorige week een aantal klasgenootjes gebeld met de mededeling dat ze zijn aangenomen, wij hebben nog niks gehoord.
Het wordt nu wel heel spannend...
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Fiorucci
17-04-2012 om 07:20
Dochterlief is aangenomen op de school van haar keuze. Maar in onze stad is dat ook zelden een probleem eigenlijk.

ikke
17-04-2012 om 08:45
Welke school
Ik ben wel heel benieuwd om welke school het gaat in Eindhoven, dat er kinderen gebeld worden dat ze aangenomen zijn.
Hier zijn we niet gebeld.

boompje7
17-04-2012 om 09:02
Ikke
Het gaat om Lorentz Casimir

Coco
17-04-2012 om 12:25
Allang
Ruim een maand geleden al, ongeveer een week nadat ik hem had ingeschreven. Maar in mijn woonplaats zijn er geen wachtlijsten. Als je voldoet aan de toelatingseisen word je gewoon aangenomen. Het kan hooguit zo zijn dat je niet naar de vestiging kunt die je voorkeur heeft.

boompje7
17-04-2012 om 12:50
Coco
Heb jij het ook over eindhoven? Wij kome uit nuenen en mijn boompje wil naar het lorentz.

Coco
17-04-2012 om 13:05
Oh, sorry
Nee, ik kom niet uit Eindhoven maar uit Leiden. Ik dacht eigenlijk dat je het meer in het algemeen vroeg.
Sterkte met het afwachten (niks zo vervelend als wachten).

Jesse_1
17-04-2012 om 20:25
Vrij snel kreeg hij een brief dat als hij aan de toelatingseisen (... Te weten.....) dat je aan mocht nemen dat je aangenomen was en uiterlijk definitief .... (.. Juni) bericht krijgen over plaatsing.
Vorige week kwam al de brief dat hij terecht kan.

boompje7
17-04-2012 om 21:32
Jesse_1
Hebben we het over dezelfde school jesse_1?

Jesse_1
18-04-2012 om 08:37
Boompje7
Sorry; nee. Dat stond er niet bij. School midden vh land.
Overigens was een vriendje niet direct toegelaten en die wist een paar dagen eerder dan wij al dat hij aangenomen werd (weet niet of hij op gesprek is geweest, of hoe dat gegaan is).