Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-03-2010 om 14:17
Is er iemand die een site weet waarmee mijn zoon(9) de topografie van nederland kan leren?
Hij krijgt van school van die wazige zwart/wit kaartjes mee waar wij als ouders zelfs niets van snappen.
Ik heb dit ook al wel eens aangegeven op school maar tot op heden is er niets mee gedaan.
Hoe leren jullie kinderen de topografie?
mama32
07-03-2010 om 20:02
Topowereld
Op de school van onze kinderen werken ze met topowereld, hiermee oefenen ze op school en eventueel kunnen ze er ook thuis op inloggen (www.topowereld.nl) al weet ik niet of dat de bedoeling is. Een print hiervan krijgen ze mee om thuis te oefenen ca een week voor de toets. Op school hebben ze dan al meerdere keren op de computer geoefend.
Jesse
07-03-2010 om 22:44
Te snel op enter gedrukt
Dit is dus een heel leuke site, mijn kinderen oefenen er graag mee: http://www.dadsproject.com/topomania/loader/nl/index.php
Groeten,
Niny