Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Trotse moeder

Even een posting van een blije moeder. Na een moeilijke periode van scheiding, verhuizing en opstart co-ouderschap voor dochter in groep 2, heeft ze een prachtig verslag en gaat ze met een superscore naar groep 3 na de vakantie! Haar juffen hebben aan haar niets gemerkt van de lastige periode en alle veranderingen thuis en vinden haar nog steeds dezelfde open, gezellige en enthousiaste kleuter. Dat ze dan thuis wel wat anders rageert, neem ik op de koop toe maar dat school voor haar ook nog een veilige haven is, vind ik heel erg fijn!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fijn

Hoef je je daar in elk geval niet druk om te maken en kan je lekker ontspannen de zomervakantie in.

skik

Mea Proefrok

Mea Proefrok

20-06-2012 om 20:45

Chris

Wat een opsteker voor je dochter en voor jou!

Fijn!

Heerlijk, geniet ervan!

fryskdumke

fryskdumke

20-06-2012 om 22:15

Chris35

jouw bericht had die van mij kunnen zijn. Dus jou gevoel herken ik helemaal. Hier geen scheiding maar een ernstige ziekte in haar eerste levensjaar en een dochter die haar achterstand in ordenen helemaal heeft weg gewerkt met behulp van school. Volgend jaar groep 3, en ik zie het helemaal zitten. net als school trouwens.

( en voor de kenners, op ordenen is ze van een hoge D in twee jaar naar een A gegaan!)

Wat is super dat onze wereldwonders gewoon zo goed hun draai hebben gevonden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.