Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-06-2012 om 10:08
Even een posting van een blije moeder. Na een moeilijke periode van scheiding, verhuizing en opstart co-ouderschap voor dochter in groep 2, heeft ze een prachtig verslag en gaat ze met een superscore naar groep 3 na de vakantie! Haar juffen hebben aan haar niets gemerkt van de lastige periode en alle veranderingen thuis en vinden haar nog steeds dezelfde open, gezellige en enthousiaste kleuter. Dat ze dan thuis wel wat anders rageert, neem ik op de koop toe maar dat school voor haar ook nog een veilige haven is, vind ik heel erg fijn!
20-06-2012 om 13:51
Fijn
Hoef je je daar in elk geval niet druk om te maken en kan je lekker ontspannen de zomervakantie in.
skik
20-06-2012 om 22:15
Chris35
jouw bericht had die van mij kunnen zijn. Dus jou gevoel herken ik helemaal. Hier geen scheiding maar een ernstige ziekte in haar eerste levensjaar en een dochter die haar achterstand in ordenen helemaal heeft weg gewerkt met behulp van school. Volgend jaar groep 3, en ik zie het helemaal zitten. net als school trouwens.
( en voor de kenners, op ordenen is ze van een hoge D in twee jaar naar een A gegaan!)
Wat is super dat onze wereldwonders gewoon zo goed hun draai hebben gevonden!