Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
an mien

an mien

29-10-2011 om 21:17

Vergeten

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

04-11-2011 om 12:05

Punt voor tafeltennis.......

Er wordt nu wel steeds teruggekomen op dat lage punt voor tafeltennis maar is dat misschien ook een kwestie van 'pick your battles'?
Ik denk dat ik mij er ook niet druk om zou maken als de rest van de vakken én de begeleiding/hulp daarin goed zijn, zeker als het geen bedreiging is om over te gaan.
Iedereen steigert er nu wel over maar eigenlijk doe je het met andere 'zorgen'kinderen precies hetzelfde.

Vera, zelf een 'blindje' en een 'zorgen'dochter.

Marjolein

Marjolein

05-11-2011 om 08:57

Precies p

Dat verwoord je helemaal goed. Dat bedoelde ik precies.
Mijn kind liep nu het risico te blijven zitten op een radslag. Nou sorry, naast alle andere problemen die hij heeft met school, vond ik dat de meest bizarre.

kaatje43

kaatje43

07-11-2011 om 22:32

Marjolein weet je het zeker

dat inzet niet beloond wordt. Hier wordt het als allerlaatste cijfer toegevoegd in dat blok.

Marjolein

Marjolein

08-11-2011 om 07:35

Kaatje,

zou kunnen. Volgens mij niet, maar ik ga er goed op letten. Ik kan nu ook zien per cijfer, waarvoor de cijfers gegeven zijn in het cijferoverzicht. Als je de cursor er op zet dan kun je nu ook zien voor welke stof, welke datum en de weging. Dat kon vorig jaar nog niet.
Dus ik zal opletten of er ook een cijfer voor "inzet" wordt gegeven. Voor dit jaar hebben de L.O.docenten nog niet 1 cijfer ingevoerd, misschien sparen ze ze op?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.