Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-05-2010 om 00:07
Hallo,
wij overwegen een verhuizing naar apeldoorn. Iemand ervaring met scholen aldaar? Wij kijken nu naar parkenschool, in de parkenbuurt.
Hoor graag ervaringen...
09-05-2010 om 20:02
Ik woon in apeldoorn
en ik heb op die school gezeten. Ik hoor nu nog goede verhalen van mensen die hun kinderen daar op school hebben zitten.Stond vroeger wel een beetje bekend als de 'kakschool'van apeldoorn, weet niet of dit nu nog zo is.
Het is leuk wonen in apeldoorn hoor! Overwegen jullie ook om in de parkenbuurt of kerschoten te gaan wonen?
Groetjes.
09-05-2010 om 23:46
Parken
Ja, we kijken inderdaad rond in de Parkenbuurt. Mooie buurt.
Leuk om te horen dat school goed bekend staat. Is wel kleine school zag ik op site.
11-05-2010 om 12:28
Mijn kids
zitten op de Parkenschool. Inderdaad geen grote school maar was voor ons juist een pre. Schoolzwemmen, continurooster en bso in school vonden wij ook een grote plus. Kids hebben het erg naar hun zin.
11-05-2010 om 22:46
Waarvandaan?
Ik ben wel benieuwd of je uit de buurt komt of uit een andere provincie. Wij zijn destijds vanuit Amersfoort naar Ugchelen verhuisd en kwamen op de Eloy school terecht, was prima.
17-05-2010 om 20:54
Zou goed moeten zijn
Mijn kinderen zitten er niet omdat het helaas niet in de buurt is, maar ik heb er alleen maar positieve verhalen over gehoord.