Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
esta

esta

21-07-2009 om 17:27

Verzendkosten gratis boeken retour?

Tot mijn verbazing vandaag een nota van Van Dijk schoolboeken. Ik krijg de reeds door mij betaalde verzendkosten voor de gratis schoolboeken retour. Hebben jullie ook zoiets ontvangen? Ben een beetje bang dat het betekent dat ik ook geen schoolboeken krijg. (en dat ze dus de hele bestelling geannuleerd hebben). Dochterlief wisselt namelijk van middelbare school, dus zou zomaar kunnen dat ze ergens op een verkeerde lijst staat. (we worden namelijk ook nog door Iddink bestookt met mailjtes, die leveren namelijk de boeken voor de oude school, dat het nu toch echt de aller- allerlaatste kans is om nog boeken te bestellen).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lys Lionne

Lys Lionne

21-07-2009 om 19:58

Hier ook

Ja hoor, hier ook zo'n brief. Vond het ook al erg vreemd....

Yta Chalne

Yta Chalne

21-07-2009 om 20:28

Tss

Ik kreeg vandaag juist de nota van de gratis schoolboeken. Tweemaal 75 euro statiegeld, tweemaal 7,50 verzendkosten: da's dan 165 euro. Lekker hoor, die gratis boeken ;-(

Petr@

Petr@

22-07-2009 om 09:04

Inderdaad

die borgkosten zijn peanuts ))
Het afgelopen jaar was ik trouwens voor onze twee zonen minder kwijt aan schoolboeken (€ 803,25) dan aan de extra dingen, zoals excursies, Cambridge, e.d. Dat bedrag was nl. € 1.043,00!

gr.
Petr@

esta

esta

22-07-2009 om 11:43

Ben niet de enige

fijn dat ik niet de enige ben waar de verzendkosten retour komen. Kwam trouwens op het idee eens op de site van Van Dijk te kijken (of daar wel een telefoonummer te vinden was om opheldering te vragen). Geen telefoonnummer, maar ik kon wel inloggen om zo onze gegevens te checken. Gelukkig staat de bestelling er nog gewoon. Ga er maar dus van uit dat we gewoon de bestelde boeken krijgen.

(hier dan nu dus helemaal gratis, borg hoefden we ook al niet te betalen).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.