Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Vraag over magister-app

Hoe voeg je in de app een kind toe? OP de pc lukt dit prima, kan ik wisselen van kind. Maar in de app niet. School weet het niet, die gaan niet over de app.

Inanna

Inanna

02-10-2017 om 09:19

Anneque

Als ik het menu open (linksboven, 3 streepjes) en op de foto en naam van mijn kind tik, ga ik naar accounts en daar staat rechtsboven een plusje.
Als je dat aantikt krijg je meteen "schoolkeuze" en dan begin je met het toevoegen van een account.

Anneque

Anneque

02-10-2017 om 09:30 Topicstarter

Lukt niet

Thnx maar lukt niet. Als ik op de naam van mijn kind tik, kom ik inderdaad bij dat plusje. Daar kan ik mijn gegevens weer invoeren, maar dan kom ik weer bij mijn eigen account, met alleen mijn oudste erin. Ik kan nergens mijn brugklasser toevoegen.

Inanna

Inanna

02-10-2017 om 09:40

dat is raar

Hier lukte het wel, Ik krijg na schoolkeuze een scherm waar ik gebruikersnaam en wachtwoord in kan vullen.

Misschien de app een keer verwijderen en opnieuw installeren?

Anneque

Anneque

02-10-2017 om 10:01 Topicstarter

Snap het niet

Heb hem nu eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Maar het blijft hetzelfde. Ik kan idd op het + drukken, en dan mijn gegevens invoeren. Maar dan kom ik wéér bij mijn derdeklasser uit.

Bedoelen wij hetzelfde? Ik probeer in mijn eigen account (ouderaccount) een kind toe te voegen. Op één en dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord dus.
Misschien zou het lukken wanneer ik de accounts van mijn kinderen zelf gebruik, maar dan moet ik waarschijnlijk elke keer in- en uitloggen. Ik wil gewoon kunnen wisselen van kind in de app. Op de pc lukt het wel gewoon.

Inanna

Inanna

02-10-2017 om 11:03

allebei

Mijn man gebruikt de ouderaccounts, maar voor de ouderaccounts voor beide kinderen hebben we andere inloggegevens.
Ik gebruik de accounts van de kinderen zelf, maar ik hoef nooit opnieuw in of uit te loggen.

Anneque

Anneque

02-10-2017 om 11:19 Topicstarter

Aha! Dat is het..

Ik heb van school maar één account gekregen. Toen ik om een tweede vroeg, werd me gezegd dat ik er maar één nodig heb. En in dat ene account kan ik inderdaad beide kinderen vinden op de pc. Via de app werkt dat blijkbaar niet. Jammer.
Bedankt voor het meedenken!

Inanna

Inanna

02-10-2017 om 11:30

jammer

Jammer dat het niet lukt. Raar ook dat daar geen optie voor is.
Mijn kinderen zitten op verschillende scholen, dus dan heb je sowieso andere inloggegevens.

Misschien dan toch maar van één van de kinderen het kindaccount gebruiken, mits ze dat goedvinden natuurlijk, want ik kan bijvoorbeeld via het kindaccount wel de mail zien en via het ouderaccount niet, maar mijn kinderen vonden dat juist wel handig.

Anneque

Anneque

02-10-2017 om 13:23 Topicstarter

Dat gaat wel

Heb het account van mijn brugpieper erin gezet en dat gaat wel. Hij vindt het prima, dus zo kan het idd ook

Vraag over magister app - *antwoord

Anneque, als nog geen oplossing voor jou magister issue is, ik heb het...
Sorry for my broken dutch...
1-Login op jou mobiel op magister met een account.
2-Je hebt jou naam en onder de naam van jou kind/agenda/huiswerk etc.
3-op rechtse kant boven van deze scherm heb je twe pijlen boven elkaar naar recht en links =>klik op deze pijlen=>heb je dan "ACCOUNTS"
Hier heb je jou kind account met foto en naam. Boven foto klik op 4- Nu heb je Accounts en aan recht kant + teken. Deze berng je naar schoolkeuze: typ de schoolnaam: deze breng je naar de inlog venster. Typ de gebruikers naam en wacthwoord dat je hebt gekregen voor twede kind en dit moet werken.

Magister overview

handige video met instructies voor magister:


https://www.youtube.com/watch?v=P9HeYE21tnc

Vraag over magister app - *antwoord 2

Hier heb je jou kind account met foto en naam. Boven foto klik op 4- Nu heb je Accounts en aan recht kant + teken. Deze berng je naar schoolkeuze: typ de schoolnaam: deze breng je naar de inlog venster. Typ de gebruikers naam en wacthwoord dat je hebt gekregen voor twede kind en dit moet werken.

Vraag over magister app

Boven foto klik op

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.