Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tango

Tango

31-08-2011 om 21:43

Wow, het lijkt wel of ik een ander kind heb.

Tangozoon zit nu bijna 3 weken in groep 3 en ik moet zeggen, het gaat echt super. Hij gaat met zoveel plezier naar school. Heeft echt nog niet een keer gevraagd naar de bouwhoek (waar hij zo dol op was bij de kleuters). Hij is enthousiast aan het lezen en schrijven. Hij voetbalt in de pauzes mee met groep 4 kinderen en thuis? Het is gewoon een ander kind. Hij stuitert helemaal niet, wat ik dus wel verwacht had na zo'n dag stilzitten. Hij speelt uit zichzelf, wat hij nooit kon. De eerste 2 weken was hij heel moe, dat wordt nu ook minder. Kortom, we genieten van hem.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fijn!

Geniet ervan!

Had jouw zoon nou een jaar extra gekleuterd?

skik

Tango

Tango

01-09-2011 om 11:49

Ja, klopt

Hij heeft extra gekleuterd, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet of dat nou bijgedragen heeft aan het feit dat hij nu zo op zijn plek zit. Heb ook wel een beetje het gevoel dat hij vorig jaar gewoon helemaal niet op zijn plek zat in groep 2 omdat hij toen, achteraf gezien, helemaal niet zo lekker in zijn vel zat als nu. Ook vind ik nog steeds dat hij in dat jaartje extra kleuteren veel te weinig hebben gedaan om hem voor te bereiden op groep 3. Het was vooral gericht om hem zich veiliger te laten voelen in groep 2. Dus of het nou goed is geweest? Ik weet het niet hoor en wil me er ook maar niet teveel mee bezig houden. Het is nu eenmaal zo gegaan.

Tango

Ik meende me inderdaad te herinneren dat je er toen een draadje over had lopen. Ik hoop dat je zoon het zo fijn blijft hebben!

skik

Super!

fijn voor hem en voor jou, geniet ervan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.