Over het forum Over het forum

Over het forum

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

26-06-2019 om 21:49

Aanpassingen Ouders Online


Carla

Carla

09-07-2019 om 12:27

Polka

Dat was al zo, het eerste bericht zwart van elk draadje.🙂

Polka

Polka

09-07-2019 om 12:53

Hmm

Jammer
Je ziet dat de titel met dat zwart er beter uitspringt, ik zou zeggen: doen dan met alle titels

Ava

Ava

09-07-2019 om 20:30

Biebknop

De biebknop werkt niet bij mij.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

10-07-2019 om 08:21

Aanpassingen

Nou zijn er al weer wat aanpassingen ten goede geweest, maar nu zijn de volgnummers van de postings blauw. Was dat meteen na de aanpassingen al zo? Maar iig. ik kan ze niet meer fatsoenlijk lezen.
Wel onhandig, vind ik, als je naar een specifieke posting wilt verwijzen of als er in postings verwijzingen naar nummers staan en je die op wilt zoeken.

mirreke

mirreke

10-07-2019 om 11:41

Nog steeds een grote wens

is of hetzelfde blokje met

< laatste>> paginanummers

ook bovenaan elke discussie kan worden geplaatst. Dus boven de reeks berichten en onder de reeks berichten (of dat het, bv. op de laptop bij het scrollen meeverhuist naar beneden en omhoog).

Nu moet je altijd eerst helemaal naar beneden scrollen om naar een volgende pagina van een draadje te gaan. Dat kan bij lange berichten behoorlijk irritant zijn.

Lou

Lou

10-07-2019 om 15:17

Ja dat blokje

Dat blokje van Mirreke, dat niet meebeweegt en ook niet bovenaan te vinden is, vormt voor mij ook een terugkerende ergernis. Precies het blokje wat je het meest gebruikt bij het lezen van het forum.

En die kleur geel

Hoe kan het dat die nog niet aangepast is? Tsjor

Is dit normaal?

Als ik een reactie schrijf en die wordt verzonden staat er 'verzonden naar facebook.com'. Is dit normaal of is er weer iets mis in mijn computer?

Tsjor

Test

.....

Tsjor.

Bij mij niet....geen facebook.com

Welpotjandrie

...........................

vlinder72

vlinder72

16-12-2019 om 10:52

Nieuwsbrief

Ik krijg nu om de paar seconden een pop up om mij in te schrijven voor een nieuwsbrief. Ik hoef geen nieuwsbrief maar nee zeggen kan niet. En met wegklikken komt de pop up even later weer.

Of ben ik de enige met die nieuwsbrief pop up?

Flavia

Flavia

16-12-2019 om 10:57

nope

Ik kreeg alleen een pop-up om mijn mail adres te geven. Verder geen info te zien waarvoor dan.
Kan het zijn dat je cookies steeds verwijderd worden waardoor je de pop-up steeds te zien krijgt?

Lou

Lou

16-12-2019 om 10:58

Eén keer

Ik had 'm net één keertje, automatisch klikte ik weg en later dacht ik: goh, misschien had ik juist bij deze nieuwsbrief wel eens ja willen zeggen. Maar nu zie ik hem dus juist niet meer

Kaplablokje

Kaplablokje

16-12-2019 om 10:58

Nee

Hier helaas ook een pop up.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

16-12-2019 om 11:00

Hier ook

Bij letterlijk iedere verandering die ik doe. Stom.

Hangkous

Hangkous

16-12-2019 om 11:07

Inderdaad binnen 5 minuten 4 keer

Als ik van het ene onderwerp via recente inhoud naar het andere klik komt die popup weer in beeld.

Hangkous

Hangkous

16-12-2019 om 11:08

Irritant

Reactie versturen en hup weer pop up.

Kadote

Kadote

16-12-2019 om 11:19

Aarrhhgg

Ik kan zelfs dit berichtje nauwelijks typen. Ik heb m in 1 minuur al wel 10 keer voorbijnzien komen.
Tip 1: een keer is genoeg
Tip.2: zet er even bij wat je kunt verwachten van de nieuwsbrief.

Pirata

Pirata

16-12-2019 om 11:32

Vreselijk

Elke 3 tellen. En nee, ik wil geen nieuwsbrief.

Lente

Lente

16-12-2019 om 12:10

Ik moet elke keer opnieuw inloggen

Dus inloggen, draad aanklikken, daarna op recente inhoud klikken. En ja hoor, weer inloggen.

Nieuwsbrief is maar 1 keer gekomen.

vreemd...

Op mijn laptop verscheen hij vanmorgen 1x en daarna niet meer. Op de telefoon (die synchroniseert met mijn internetbrowser) popt hij telkens weer op. Ik hoefde echter niet in te loggen.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

16-12-2019 om 13:28

geen pop-ups

ja, één keertje. En daarmee klaar.

Dat geel ja - dat is zeer onleesbaar. Graag een beter kleurtje kiezen,

vlinder72

vlinder72

16-12-2019 om 13:28

Nieuwsbrief

Ik heb forumbeheer gemaild. Hopelijk is dit snel opgelost want zo is het forum voor mij niet werkbaar (de nieuwsbrief popt op bij alles wat ik aanklik). Soms meerdere keren achter elkaar.

Inderdaad die nieuwsbrief

Daar wordt je helemaal gek van !

Sam

Sam

16-12-2019 om 13:46

Inderdaad niet te doen

Dat steeds opploppen van die nieuwsbrief. Hoop dat het opgelost wordt want zo is het geen doen.

mijk

mijk

16-12-2019 om 13:47

Ik dacht net oh wat zou er zijn

En kreeg toen 3 keer de pop up dus hoefde dit topic eigenlijk niet te openen.

Zeetakje

Zeetakje

16-12-2019 om 14:07

iPad gaat goed.

Op de iPad nergens last van. Dacht dat ik mazzel had, maar te vroeg gejuicht. Op m'n telefoon springt bij alles wat ik doe die nieuwsbriefvraag tevoorschijn.

Redactie

Redactie

16-12-2019 om 14:26

Opgelost!

Het is inmiddels opgelost, onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden! Nu konden we het snel oppakken.

Bosbes

Bosbes

16-12-2019 om 14:30

Nee niet opgelost hoor

6x in 1 minuut.
Even herladen voor de zekerheid. Wéér.

Niks opgelost dus

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.