Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Krentenbrood

Krentenbrood

14-04-2017 om 14:44

Dubieuze reclames

Ik krijg net de vraag of ik een penetratietest nodig heb? Bij basisschooltijd nota bene. Euhhhhhh?????

Vogel

Vogel

14-04-2017 om 22:03

Wikipedia zegt

"Een penetratietest of pentest is een check van een of meer computersystemen op kwetsbaarheden, waarbij deze kwetsbaarheden ook werkelijk gebruikt worden om op deze systemen in te breken. ..."

Nu zie ik t ook steeds

Op de IPad, ik krijg t niet weggeklikt, een schoenenwinkel bij mij.heel irritant. Ik heb ondertussen al 4 x de site gezien in 5 minuten dus mn reclametaak weer gedaan

Ad Hombre

Ad Hombre

16-04-2017 om 09:50

Allemaal aan de adblockers!

Op de iPad krijg ik een enorme overliggende nivea reclame niet weggeklikt. Wel zes keer geprobeerd maar ik kom steeds weer op de nivea site terecht. Rest van het scherm is ook al bedekt met mercedes en andere troep. OO is alleen nog maar bruikbaar op een pc met een adblocker.

Dus allemaal een adblocker installeren, zal ze leren!

Lente

Lente

16-04-2017 om 10:27

Maak je dan even een bijdrage over Ad?

zodat jij gratis op je pc kunt blijven forummen......

Carla

Carla

16-04-2017 om 11:38

offtopic

Jij ooit wel eens voor een forum betaalt Lente? Ik nog voor geen enkel forum waar ik actief ben of was. Zodra je een bijdrage betaalt (vrijwillig of niet), is een forum al niet meer gratis.

Doet er verder niet toe, maar ik word zo gaar van die sneren als iemand gewoon kritisch is over iets dat simpelweg storend is.

Verder wordt er aan gewerkt, dus dat wacht ik af.

Ad Hombre

Ad Hombre

16-04-2017 om 11:40

Lente

Ik ben best bereid naar reclames te kijken, maar er zijn grenzen. Vergeet niet dat wij ook de content leveren. Mensen komen hier om elkaars bijdrage te lezen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-04-2017 om 12:39

Klopt Ad

Maar gratis bestaat niet. Zou zomaar kunnen dat als wij met zijn allen aan de Adblockers gaan, het probleem met de irritante reclames zich vanzelf oplost. Simpelweg omdat het misschien wel gauw afgelopen is met Ouders Online.
Dus wat dat betreft snap ik de 'sneer' van Lente wel.

Suze

Suze

16-04-2017 om 19:19

bijzonder irritant

Zoals eerder gepost: ik vind reclames begrijpelijk en ik kan ermee leven, maar niet de huidige smurfenreclame die het hele scherm afdekt EN waarbij er (bij mij) geen kruisje zichtbaar is, waardoor ik aldoor op de smurfensite kom. Echt te irritant!

En ja, ik heb in het verleden WEL een bijdrage gestort en recent ook aan Wikipedia.

Triva

Triva

16-04-2017 om 19:36

Kruisje

Het kruisje zit vlak bij het pijltje. Met het pijltje kom je op de pagina van de reclame en met het kruisje haal je de reclame weg. Ik zie het kruisje altijd wel maar op de laptop is het al lastig weg te krijgen zonder naar de pagina te gaan laat staan op de smartphone.

Ik krijg de advertentie

Niet vergroot, de pagina wel maar de advertentie niet zodat ik m niet weg kan klikken maar steeds naar de pagina ga. Nu heb ik een hele fijne advertentie....alleen een kruisje onderin mn beeld )) geen idee welke t is,maar ik wil m graag houden!

Pirata

Pirata

17-04-2017 om 12:08

ik heb helemaal geen advertenties

Want ik bekijk dit forum in een internetbrowser waarbij ik het laden van afbeeldingen heb uitgezet. Dit nadat mijn tablet steeds vastliep op de afbeeldingen (het is een oudje).
Op mijn laptop heb ik dat nog wel aanstaan (dit om de adverteerders blij te houden).

Veer

Veer

23-04-2017 om 11:52

Help!

De smurfen zijn eindelijk van mijn telefoon verdwenen. Maar nu zit ik op mijn laptop en is 3/4 van mijn scherm, links, rechts, onder, in het midden bedekt met GIGANTISCHE reclameblokken. Ergens tussen in, er achter, vind ik als ik goed zoek Ouders Online. Dit kan niet de bedoeling zijn

Angela67

Angela67

23-04-2017 om 12:04

adblocker

helpt overal tegen
gr angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.