Over het forum Over het forum

Over het forum

Flikkerende reclames

Ik lees OOL op mijn iPad. Rechts van de geopende ‘draadjes’ staan reclames. Als ik de tekst omhoog beweeg flikkert die reclames rechts iedere keer als ik de tekst beweeg. Is dat een typisch iPad probleem? Hoe kan ik dat stoppen?
En, dit schiet me nu ook te binnen: soms zakken de reclames bovenaan het forum achter de getoonde topics door. Dus ipv boven het lijst met topics.

hier een Smartphone en kan best tegen reclames, maar het zakt overal door- en , overheen, verspringt bij het laden nog 3x zodat je steeds per ongeluk ín de reclame komt, kan met m'n cursor nauwelijks terug om een typefout te herstellen, word gek van de reclame aan de onderzijde die het tekstvak tot de helft verkleind.
Komt steeds weer het gevoel terug dat ik voorheen had bij de veranderde lay out: laat maar, ik geef t op.

Annelies58

Annelies58

28-01-2022 om 11:48 Topicstarter

Oh ja Max88, dat verspringen bij het laden, helemaal vergeten dat erbij te zetten. Denk je draadje A aan te klikken kom je in draadje F terecht omdat de pagina op en neer 'springt'. En dat niet 1x ... maar meerdere keren achter elkaar. Zeer irritant.

Ook op een vaste windows-computer en een Macbook (laptop) heel irritante reclameproblemen. Ik kan ook niet tegen het bewegen in die reclames. 

Op de Macbook is het op te lossen door ver in te zoomen, zodat ik de reclames niet meer zie.
Toch moet ik regelmatig nog wat wegklikken.

Ik weet zeker dat ik nooit iets met die reclames ga doen. Eerder: heel negatief beeld van die bedrijven ga krijgen juist!
Nu heel groot 'Interpolis. Glashelder. Meer info via Rabobank'. > negatief beeld
En: The digital Dutch webinar Future of Networking, KPN. 
> ik ben wel bij KPN maar krijg een minder prettig beeld. Omdat 'Meld je gratis aan' telkens vervelend opdringerig beweegt.
Rot op.

Vooral dat het ineens verspringt als je wat wil lezen, super irritant! Die reclames zie ik eigenlijk niet eens meer, dat is tegenwoordig op zoveel sites zo...

Annelies58

Annelies58

28-01-2022 om 17:10 Topicstarter

es_crea schreef op 28-01-2022 om 16:15:

Vooral dat het ineens verspringt als je wat wil lezen, super irritant! Die reclames zie ik eigenlijk niet eens meer, dat is tegenwoordig op zoveel sites zo...

Goed te lezen dat ik niet de enige ben. Nou ja, goed… 😉. Aan de zijkant staan geloof ik ook “reclames” van OOL zelf. Maar door dat geflikker zie ik inderdaad niet eens  waarvoor. Als ze stil zouden staan zou het geen probleem zijn, maar geflikker zo gauw je naar boven of beneden scrollt.

Ik snap best dat er reclames zijn. Ik gun het forum het inkomen: de reden waarom ik nog geen ad blocker geïnstalleerd heb. Maar de grens wordt wel bereikt als reclames het lezen van de schrijfsels verhindert of zodanig in de weg zit dat het irritant wordt. 

Lezen of schrijven met irritatie, dat gaat niet lekker samen. De mensen die hier lezen en schrijven, vullen het forum waardoor adverteerders willen adverteren. Een beetje rekening houden met je forumleden, is dat te veel gevraagd?

Philou schreef op 20-12-2022 om 17:23:

Ik snap best dat er reclames zijn. Ik gun het forum het inkomen: de reden waarom ik nog geen ad blocker geïnstalleerd heb. Maar de grens wordt wel bereikt als reclames het lezen van de schrijfsels verhindert of zodanig in de weg zit dat het irritant wordt.

Lezen of schrijven met irritatie, dat gaat niet lekker samen. De mensen die hier lezen en schrijven, vullen het forum waardoor adverteerders willen adverteren. Een beetje rekening houden met je forumleden, is dat te veel gevraagd?

Nee dat is niet teveel gevraagd, maar ook niet het geval. Ik heb een aantal dagen geleden gemaild met forumbeheer, met screenshots/turflijstje. Daar is een netjes, dankbaar en meelevend op gereageerd en het wordt doorgestuurd naar de advertentiepartijen en wordt volgende week opgepakt. 

Hallo, meer hulp nodig?

minvraag schreef op 08-11-2023 om 09:53:

Hallo, meer hulp nodig?

Je reageert constant op hele oude topics....dat lezen de topicstarters echt niet meer hoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.