Over het forum Over het forum

Over het forum

Anne B.

Anne B.

27-08-2020 om 14:29

Iedere dag Privacy-verklaring aanklikken?

Hallo, ik word er een beetje gek van. Iedere dag (op laptop én I-pad) moet ik akkoord geven voor de privacy-verklaring. Zo nu en dan gebeurd het ook binnen één van de fora. Dit is nu al weken aan de gang... Als ik dus bijv. op een dag 3x naar OOL ga mag ik dus 3x die privacy-verklaring aanklikken. Ik dacht dat hierover al eerder iets is gezegd maar kan dat niet terugvinden...

Ook blijft er bij sommige rubrieken staan dat er een melding is voor een nieuw bericht, terwijl er al weken niks geplaatst is (Zwangerschap en bevallen). Maar omgekeerd ook dat ik geen melding krijg terwijl er wel nieuwe berichten zijn.
Mijn laptop draait op Firefox, I-pad is vrij nieuw, dus laatste update gehad.

Pirata

Pirata

27-08-2020 om 16:36

Ook

Dat heb ik ook, ik gebruik IE en Chrome.

Ja ik ook. Ik was ook aan t kijken.

Hetis nu een dag of 2 rustiger maar pppfff...word er echt geïrriteerd van.
Ik heb hier al eerder een opmerking over gemaakt in over ditforumrubriek maar kon m niet vinden.
Het lijkt wel als je niet alles accepteerd hij dan elke keer terug komt. Alles verspringt ook weer heel erg.

Annelies B.

Annelies B.

28-08-2020 om 12:14

Verspringen

Lilian1,

Jouw vorige melding kan ik me nog herinneren, maar kan die inderdaad niet terugvinden.

Ja dat verspringen. Helemaal vergeten te melden.
Daar word ik ook echt gestoord van. Wil je bijv kijken bij Basisschoolleeftijd, zit ik ineens in Alles Digitaal. Terug dus .... en dan gebeurd het nog een keer, weer in Alles digitaal. Nieuwe poging ... zit ik in Puberteit .... Vooral op de I-pad gaat het erg vaak "fout".

Annelies B.

Annelies B.

28-08-2020 om 12:16

Geen melding trouwens

Ik krijg over dit draadje trouwens geen melding dat er een reactie is. Maar omdat ik die wel verwacht kijk ik toch even...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.