Over het forum Over het forum

Over het forum

IP adressen checken

Beste Forummers, 

Vanaf vandaag kunnen we heel eenvoudig IPadressen vergelijken. Dus mocht je twijfels hebben: rapporteer beide namen/berichten en we kunnen een check doen. 

Met vriendelijke groet, 

Forumbeheer Ouders Online


Hallo Forumbeheer Ouders Online,

Ik vermoed dat een groot deel van de mensen geen idee hebben wat een IP-Adres is.

Met  vriendelijke groet Robbie

Imi

Imi

07-04-2021 om 16:57

Nounou Robbie, zo erg is het nou ook weer niet gesteld met de dames hier. 😄

Robbie001 schreef op 07-04-2021 om 16:51:

Hallo Forumbeheer Ouders Online,

Ik vermoed dat een groot deel van de mensen geen idee hebben wat een IP-Adres is.

Met vriendelijke groet Robbie

a. dat is een hele rare en discriminerende (als in: onderscheid makende) opmerking

b. ik vind het ook best wel aanmatigend

c. het maakt voor het effect ook niet uit, als je het begrijpt dan begrijp je het en als je het niet begrijpt dan stuur je gewoon je functionele vraag naar forumbeheer

gr Angela

Robbie, bedoel je jezelf? 🤔

Goh, leg eens uit.

Prima, want ik zag alweer een nieuw verdacht draadje.

Robbie001 schreef op 07-04-2021 om 16:51:

Hallo Forumbeheer Ouders Online,

Ik vermoed dat een groot deel van de mensen geen idee hebben wat een IP-Adres is.

Met vriendelijke groet Robbie

Alleen de mannen, denk ik.

MMcGonagall schreef op 07-04-2021 om 17:28:

Goh, leg eens uit.

Nodig jij Robbie nou uit om te gaan mansplainen . Dat is flauw! 

Wie weet is Robbie wel een vrouw met een heleboel alterego’s en e-mail adressen, maar slechts 1 ip-adres. Niemand weet, niemand weet.. 😉

re-IP-elsteeltje!

gr Angela

Beste allemaal.

Jullie zullen dit vast erg grappig vinden. Ik werk zelf in de ICT bij een organisatie van 11.000 mensen. Ik denk als ik een inschatting moet maken, dan weet 70% niet wat een IP-Adres is. Los van mannen of vrouwen.

Maar begrijp ik nu goed, dat dit een vrouwen site is? En dat die groep zich alleen aangesproken voelt met mijn goed bedoelde opmerking?

Ik probeerde alleen mee te denken. Maar blijkbaar valt daar al discriminerende elementen in te zien.

Zouden jullie aan kunnen geven wat ik wel kan zeggen, zodat jullie je niet direct zo aangevallen voeln?


Robbie001 schreef op 08-04-2021 om 09:21:

Beste allemaal.

Jullie zullen dit vast erg grappig vinden. Ik werk zelf in de ICT bij een organisatie van 11.000 mensen. Ik denk als ik een inschatting moet maken, dan weet 70% niet wat een IP-Adres is. Los van mannen of vrouwen 

Zouden jullie aan kunnen geven wat ik wel kan zeggen, zodat jullie je niet direct zo aangevallen voeln?


Misschien stoppen met 'inschattingen maken' en de forumgebruikers voor vol aanzien?

Ik werk ook in de ICT en voor zover ik weet weet bij ons 99% (globaal) wat een IP-adres is 😄

Ik moet wel zeggen dat ik dit onderwerp niet dagelijks met de hele organisatie bespreek.

MeikeT schreef op 08-04-2021 om 09:35:

[..]

Misschien stoppen met 'inschattingen maken' en de forumgebruikers voor vol aanzien?

Makkelijke reaktie...

Dit is jou reaktie: Alleen de mannen, denk ik.

Lijkt dat op enige manier op respect? Ik denk dat ik dan van jou wel een inschatting kan maken

En dit:

forumgebruikers voor vol aanzien?

Is dat jou aanname dat ik dat niet doe? Is het zo verschrikkelijk dat ik een goed bedoelde opmerking maak dat ik direct in een hoek gezet moet worden als 'sexist'? of iemand die denigreerd?.

Maar ik stop hiermee..... Ik reageer niet meer op deze thread. Was goed bedoeld.. Vergeef mij mijn domheid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.