Over het forum Over het forum

Over het forum

IP adressen checken

Beste Forummers, 

Vanaf vandaag kunnen we heel eenvoudig IPadressen vergelijken. Dus mocht je twijfels hebben: rapporteer beide namen/berichten en we kunnen een check doen. 

Met vriendelijke groet, 

Forumbeheer Ouders Online


Ik vergeef je! 

Robbie001 schreef op 08-04-2021 om 09:57:

Maar ik stop hiermee..... Ik reageer niet meer op deze thread. Was goed bedoeld.. Vergeef mij mijn domheid.

Ik begrijp je 

maak je niet druk ik ben er ook al achter gekomen dat mensen hun eigen verhaal van een comment maken en erg snel op de tenen getrapt zijn 

je hebt jezelf al 1 keer uitgelegd laat t lekker gaan joh🤣of ze nemen het van je aan (je uitleg) of ze maken hun eigen verhaal 

lkkr laten gaan 😀

Als je niet weet wat iets betekent weten de meeste mensen wel hoe ze kunnen googlen. 

Robbie001 schreef op 08-04-2021 om 09:21:

Beste allemaal.

Jullie zullen dit vast erg grappig vinden. Ik werk zelf in de ICT bij een organisatie van 11.000 mensen. Ik denk als ik een inschatting moet maken, dan weet 70% niet wat een IP-Adres is. Los van mannen of vrouwen.

Maar begrijp ik nu goed, dat dit een vrouwen site is? En dat die groep zich alleen aangesproken voelt met mijn goed bedoelde opmerking?

Ik probeerde alleen mee te denken. Maar blijkbaar valt daar al discriminerende elementen in te zien.

Zouden jullie aan kunnen geven wat ik wel kan zeggen, zodat jullie je niet direct zo aangevallen voeln?


Laat losss, het hoeft geen groot ding te worden. Alleen een signaaltje. Doe ermee wat je goed dunkt!

Is er overigens ook een reden dat bij veel teksten hoofdletters ontbreken? Ik ben benieuwd of er iets opvallends te zien is als je de ip-adressen naast elkaar legt van TSers met dit probleem.

Best wel logisch hoor, zo'n vooroordeel. Oudersonline was een van de eerste groepssites waar zich nogal wat ouders melden die handig waren met ICT. Dat is wel 'blijven hangen'.

MIjn kinderen streven mij nu voorbij, ik heb hier 2 helpdesks bij de hand. Overigens ook in mijn overige familie, en zelf was mijn laatste werkgever ook in de IT.

Forumbeheer

Forumbeheer

08-04-2021 om 19:38 Topicstarter

Junio schreef op 08-04-2021 om 16:02:

Is er overigens ook een reden dat bij veel teksten hoofdletters ontbreken? Ik ben benieuwd of er iets opvallends te zien is als je de ip-adressen naast elkaar legt van TSers met dit probleem.

Bericht van het forumbeheer

Junio, heb je voorbeelden? Mij is in ieder geval niets bijzonders opgevallen bij de berichten zonder hoofdletters en leestekens. Lijkt mij eerder de schrijfstijl van de inzender van het bericht.

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

Ik denk dat Junio doelt op een paar recent gesloten draadjes met ongeloofwaardige verhalen.  Dat was steeds dezelfde schrijfstijl zonder interpunctie. 

Forumbeheer

Forumbeheer

08-04-2021 om 22:03 Topicstarter

Bericht van het forumbeheer

Er zijn inderdaad overeenkomstige IP adressen gebruikt voor een aantal opvallende draadjes. We houden het strak in de gaten en zien ook graag jullie meldingen komen.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.