Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Kaaskopje

Mij valt al een tijdje op dat Kaaskopje er bijna niet meer is. Maar zelf ben ik ook wat minder actief, dus misschien heb ik iets gemist, of is ze van nick gewisseld. Weet iemand of er iets gebeurd is? 


Bovendien Flanagan, als je een paar keer op een meeting bent geweest ken je ook het gezicht bij een aantal forummers. Knutselkel doet haar nick echt eer aan. DIe maakt altijd de naambordjes van theezakjes. De laatste keer had ze ook een gelukspoppetje voor iedereen gemaakt van fimoklei. Zo creatief & lief.

Maar Kenfan, hoe kan je nu schrijven dat je weet hoe ik het forum ziet?

Ik reageer op totaal verschillende onderwerpen als ik denk dat ik iets kan bijdragen. Ik lees om ook van anderen iets op te steken of het nu over hondenfietsmanden gaat of vakantieideën. Ik denk dat ik er net als anderen in sta, dus ook een vorm van communiceren ipv tegen toetsenbord kletsen. Flauwe reactie trouwens. Had ik niet van jou verwacht.

Maar als Kaaskopje na al die jaren een andere Nick verkiest omdat ze volgens meerderen toch wel heel herkenbaar was, dan is het toch niet vreemd dat ze met nieuwe nick een nieuwe start wilt maken. Anders had ze net zo goed haar oude Nick kunnen behouden. Het feit dat ze nog niet gereageerd heeft, zegt mij eerder dat ze niet herkent wilt worden.

 Trouwens ik had het woord fileren tussen haakjes gezet,  bewust om het ook weer niet niet al te scherp neer te zetten. Mogelijk dat de haakjes over hoofd zijn gezien. Volgende keer plak ik er wel een emoticon achter., wordt het minder negatief vertaald.

oeps Kenfan, ik denk dat je me met iemand anders verward. Ik ben inderdaad heel erg creatief maar niet met theezakjes en fimoklei si al even geleden Ik knutsel nu met  keitjes vandaar mn nick

Knutselkei schreef op 20-04-2021 om 12:17:

oeps Kenfan, ik denk dat je me met iemand anders verward. Ik ben inderdaad heel erg creatief maar niet met theezakjes en fimoklei si al even geleden Ik knutsel nu met keitjes vandaar mn nick

Sorry knutselkei dat ik nu verwarring zaai.  We lopen echt niet op die meetings voorzien van theezaknaambordjes en gelukspoppetjes rond. Houd het maar op een dikke duim en een aanval van ochtendmeligheid.

Emmawee

Emmawee

20-04-2021 om 14:22 Topicstarter

Hahaha, geweldig. Ik dacht ook serieus even huh? Theezakjes? 

Verder ga ik uiteraard niemand fileren, niet met en ook niet zonder aanhalingstekens of smiley. Dus ook geen hondendraadje opstarten. Ik was gewoon een beetje bezorgd en ik vroeg me af of ik iets had gemist. Nu weet ik genoeg en misschien herken ik haar binnenkort wel ergens op het forum. 

Hey kenfan,


maarre...creatief en lief klopt best hoor,whahahha

Ik kan kennelijk niet zo goed lezen, heb al die tijd van je nick KnutselkLei gemaakt. Kom er nu pas achter dat het Knutselkei is. Echt suf.

Sammy70

Sammy70

20-04-2021 om 22:55

Vlugopdekast heeft te maken gehad met corona maar is er nog wel, ook onder een andere naam. 

Nou vooruit,  ik speelde vals.

Zomaar verdwijnen na zoveel jaar roept dus vragen op. Dat doet me dan ook wel weer goed. 

Wat voor mij meespeelde om een andere naam te kiezen, was inderdaad dat we gewezen werden op de vraag hoe je in de nieuwe omgeving geregistreerd wilde staan. Een streep onder Kaaskopje was opeens het goede moment. Ook omdat het mij prettig leek en lijkt om zo een beetje los te komen van kaaskopjemoeheidreflexen, die ik meende te zien.  Dus ik ben er nog, onder een andere naam. Ik hou niet alleen van honden trouwens hoor 😉.

Goh, ik had je ook nog helemaal niet herkend, voorheen had ik het wel door als je een andere nick gebruikte. (Denk ik dan, of gebruikte je die nooit, dan klopt er natuurlijk niks meer van  hahaha) 

Maar leuk om van je te horen, ik vroeg me ook al af...

Ik vind het vreemd dat je je nu bekend gaat maken onder je nieuwe schuilnaam. De mensen die Kaaskopjemoe zijn, weten dan toch nu je nieuwe schuilnaam? Wel fijn dat je er nog bent trouwens, want je bent altijd lekker positief! 

Rhonda schreef op 21-04-2021 om 08:11:

Ik vind het vreemd dat je je nu bekend gaat maken onder je nieuwe schuilnaam. De mensen die Kaaskopjemoe zijn, weten dan toch nu je nieuwe schuilnaam? Wel fijn dat je er nog bent trouwens, want je bent altijd lekker positief!

ja helaas, maar toekijken op gespeculeer en vragen is ook niet mijn stijl. Ik ben me daarvan bewust dus.

Stelle schreef op 21-04-2021 om 00:31:

Goh, ik had je ook nog helemaal niet herkend, voorheen had ik het wel door als je een andere nick gebruikte. (Denk ik dan, of gebruikte je die nooit, dan klopt er natuurlijk niks meer van hahaha)

Maar leuk om van je te horen, ik vroeg me ook al af...

oh echt? Ik deed erg mijn best om dan de herkenbare dingen weg te laten. Ik vind het stiekem wel fijn dat ik toch gemist werd 😊. Genoeg brandstof daardoor om door te gaan tot achterkleinkind 3 naar school gaat, haha. In mijn geval moet ik dan 100 worden, vrees ik.

Gelukkig je bent er nog. Ik heb ook een nieuwe nick en heb mijn oude nick nog als alias.  Als ik herkend wil/ mag worden gebruik ik die. Mijn zorgenkindnick is helaas in onbruik geraakt. 

Hangkous, met jou herkennen heb ik nooit moeite. (Je manier van schrijven neem je toch mee)  We zijn hier minder anoniem als we soms denken. (hopen?) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.