Over het forum Over het forum

Over het forum

Kaaskopje

Mij valt al een tijdje op dat Kaaskopje er bijna niet meer is. Maar zelf ben ik ook wat minder actief, dus misschien heb ik iets gemist, of is ze van nick gewisseld. Weet iemand of er iets gebeurd is? 


Mijn nieuwe nick was binnen de kortste keren doorgeprikt, maar dat was ook niet zo moeilijk. De nieuwe alias werd bij oude berichten gezet en als je dan een berichtje later met je oude alias wordt aangesproken, zie je gelijk wie wie is.

Ik vind het ook raar dat mijn nieuwe nick bij oude berichten gezet werd. Er stond een best persoonlijk draadje van mij hier van vorig jaar en daar stond mijn nieuwe nick bij. Ik heb daar forumbeheer over gemaild en die hebben het draadje onzichtbaar gemaakt. Liever de hele draad weg dan zo herkenbaar. 

Stelle schreef op 21-04-2021 om 11:35:

Hangkous, met jou herkennen heb ik nooit moeite. (Je manier van schrijven neem je toch mee) We zijn hier minder anoniem als we soms denken. (hopen?)

Als jij mij nu aanspreekt als Stelle en je hebt mij vroeger aangesproken als Truus dan ga ik er van uit dat Truus en Stelle 2 personen zijn.  Ik herken bijna nooit iemand aan zijn schrijfstijl. 

Ik heb ooit 1 iemand hier herkend.  Die persoon ken ik in het echt zoveel wissels van alias later herken ik haar nog steeds,  omdat ik haar een ietsie pietsie beter ken dan de meeste mensen hier en sommige dingen die zij post herken, omdat onze kinderen naar dezelfde scholen gaan/ gingen.

Ja en die mevrouw van al die uit de duim gezogen verhalen met enge ziektes van haar kinderen maar dat is incidenteel. 

Sammy70

Sammy70

21-04-2021 om 18:44

Ik snap dat gedoe over bestaande namen niet en oude draadjes of een andere nick niet kunnen gebruiken. Je kunt toch met een ander mailadres inloggen? Switchen gaat heel eenvoudig als je het wachtwoord opslaat. Met elk mailadres twee nieuwe nicks.

Er werd na het overgaan naar het nieuwe forum nogal nadrukkelijk gezegd dat je een nieuwe nick kon nemen, dus ik verwachtte dat ik vanaf dat moment met de nieuwe nick verder zou kunnen schrijven, maar niet dat overal waar ik met mijn oude nick had gepost daar een nieuwe nick zou komen te staan. Als ik dat geweten zou hebben, zou ik gewoon mijn oude nick gehouden hebben en dan onder de nieuwe alias verder geschreven. 

Ik herken niemand die een nieuwe nick neemt. Behalve misschien als kenfan van nick zou verwisselen. Of Ad Hombre. Of is hij gewoon al onder een nieuwe nick aanwezig?

Was het account van Ad niet door forumbeheer geblokkeerd?

Bericht van het forumbeheer

Beste forumbezoekers,

graag wil ik even aanhaken op deze opmerking met een uitleg

Nowee schreef op 22-04-2021 om 10:18:

Was het account van Ad niet door forumbeheer geblokkeerd?

Ad Hombre heeft zeer geregeld de forumregels overtreden. Daar zijn veel klachten over binnengekomen en hij is meerdere malen gewaarschuwd. Juist vanwege zijn waardevolle bijdragen, die er ook ruim waren, hebben we heel lang heel veel geduld getoond maar na een aantal persoonlijke aanvallen op het forumbeheer hebben we een streep moeten trekken. Heel jammer maar de regels zijn er niet voor niets.

Als wij een account blokkeren wil dat zeggen dat je niet meer met je inloggegevens op het forum kunt komen. Als je een nieuw account aanmaakt met een ander e-mailadres kun je weer gewoon meedoen. Soms is een keer blokkeren genoeg maar er zijn ook mensen, vooral spammers, die onder een nieuwe naam weer gewoon door gaan met wat ze ook deden. In dat geval blokkeren we het ip adres. Ook dan kun je weer op het forum maar wordt het iets lastiger.

We kunnen, technisch gezien, het forum afsluiten voor spammers en mensen die zich niet aan de forumregels houden maar dan wordt het registreren en inloggen zo'n gedoe dat er waarschijnlijk niemand meer op het forum komt. Daar kiezen we dus bewust niet voor.

Als er vragen of opmerkingen zijn kun je op het uitroepteken klikken en daar je bericht achterlaten. We kunnen helaas nog steeds geen persoonlijke reactie terug geven. Als dat nodig is schrijven we een bericht zoals dit.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.