Over het forum Over het forum

Over het forum

#MeToo Met bericht van het forumbeheer, nederige opmerking.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

21-08-2018 om 12:41

Yvan is niet OND

We hebben het een tijdje geleden al uitgezocht en toen bleek dat Yvan en OND echt twee verschillende personen zijn. Met verschillende IP-adressen en verschillende providers.

En verder kan iedereen natuurlijk het woord 'predator' gebruiken. Mijn beste vrienden doen het. En ik ook (af en toe).

Henk Boeke
Redactie Ouders Online
............................................................

Angela67

Angela67

21-08-2018 om 12:45

Kom op

We zijn niet gek, forumbeheer 😀.
He admitted as much in een draadje onlangs (ik zal even zoeken).
Gr Angela

Vioolte

Vioolte

21-08-2018 om 13:15

Henk

hij verraadt zich door dezelfde spelfout te maken. PredItor ipv predAtor. Het woord op zich is niks mee, zelfs ik gebruik het ook wel eens .
Maar als jullie het uitgezocht hebben, dan zal het wel goed zijn.

Niki73

Niki73

21-08-2018 om 13:21

Verhuisd over overgestapt

Dit is te opvallend. Yvan is verhuisd of heeft een andere provider genomen. Dat is zijn goed recht, maar deze "nieuwe" Belg heeft dezelfde schrijfstijl, dezelfde terugkerende taalfouten en dezelfde hangups.
Hij mag zijn forumleven proberen te beteren, misschien werkt het, met een nieuw alter-ego.

Ad Hombre

Ad Hombre

21-08-2018 om 13:46

Mee eens

Preditor settles it.

Provider en ip adres wisselen is natuurlijk een eitje.

Niki73

Niki73

21-08-2018 om 14:13

In een ander draadje begint de "nieuwe" Belg ook opnieuw advies voor keukenexperimenten te geven. Dat vond en vind ik persoonlijk erg vermakelijk, dus dat is positief.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-08-2018 om 15:16

Lol

Ben ik nou de enige die het wel leuk vind dat er hier een Yvan/OND rondhangt? Ik vind zijn bijdragen altijd erg vermakelijk. Het houdt het geheel een beetje spannend en fris zeg maar

Elise

Elise

21-08-2018 om 16:07

Ik vroeg me ook af

of OND Yvan met goede voornemens was. Zelfde schrijfstijl, zelfde opvattingen, zelfde preoccupaties, zelfde omgangsvormen. Maar Yvan zou nooit een andere nick nemen, dat vond hij laf. Ik heb wel eens overwogen Yvan te adviseren zich tot huishoudelijke onderwerpen te beperken. Zijn bijdragen op dat vlak konden sommigen wel waarderen.

Ad Hombre

Ad Hombre

21-08-2018 om 16:19

Dendy

Gezien de samensteling van het forum zouden we met iedere man blij moeten zijn

OND

OND

21-08-2018 om 16:28

Wow!

Hebben jullie dan werkelijk niks beters te doen? Bijvoorbeeld #24 op zijn inhoudelijke merites beoordelen en daarop reageren? U weet wel: de boodschap en de boodschapper, de hoofd- en de bijzaak?
Jullie zouden er bijvoorbeeld op kunnen wijzen hebben dat het niet is omdat een invloedrijk figuur in nauwe schoentjes komt, dat daardoor de hele beweging in discrediet gebracht is. Wat ik overigens ook al suggereer in dat bericht, in de tweede alina.
Het falsificatiebeginsel, het scheermes van Ockham en zo. Het moet niet altijd Dunning-Kruger zijn .
Maar ja, #MeToo, het is al lang geleden en we militeren al lang in de zoveelste volgende waan van het moment. De overweging van vandaag is blijkbaar niet: #MeToo en hoe dat nu verder moet, maar wel het antwoord op de vraag: OND = Yvan?
Hoofdzaken en bijzaken... Het onderscheid is niet voor iedereen even makkelijk te maken, zo blijkt.

Al die wilde gissingen en speculaties, op grond van willekeurige aannames (preditoren-predatoren...) laat ik verder voor wat ze zijn: een laagwaardig substituut voor een nuttige bezigheid.

Niki73

Niki73

21-08-2018 om 16:38

Voila

Zo kennen we u weer.

Ik zit me inderdaad een beetje te vervelen op mijn werk. Lichte bore-out. Ik heb zojuist tijdens de koffie #MeToo nog maar weer eens op tafel gegooid. De heren zeggen nu wel dubbel zo hard op hun eigen gedrag te letten en vaker andere mannen op hun gedrag aan te spreken. Het heeft hier dus wel iets goeds gebracht. Tegelijkertijd zeggen ze dat veel signalen dubbelzinnig of subjectief zijn en dat er waarschijnlijk nooit een strikte lijn tussen gewenst en ongewenst gedrag zal zijn.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

21-08-2018 om 17:10

ik zeg het maar weer een keer

Negatieve aandacht is ook aandacht, en alles wat aandacht krijgt, groeit.

OND

OND

21-08-2018 om 18:34

Ik zeg het ook maar eens een keer

wie zijn toevlucht neemt tot dat soort makkelijk weerlegbare stereotiepen, moet dringend wat beter beginnen nadenken.
Ik weet ook niet precies hoe dat in elkaa

OND

OND

21-08-2018 om 18:37

hoe dat in elkaar zit:

het moet iets te maken hebben met de communicatie tussen verschillende hersengebieden, waardoor we denken, dat idiote uitspraken volkomen coherent zijn, als we ze maar vaak genoeg horen. Voorbeelden te over: "ik heb niks te verbergen", "alles wat aandacht krijgt, groeit" enz.
Waar is Dick Swaab, als je hem nodig hebt?

Vogel

Vogel

21-08-2018 om 20:50

Yvan of niet- so what

Laat die man. Of mannen. Zoveel hebben we er nu ook weer niet hier.
De Belgische bijdragen neem ik met een korreltje zout. Net zoals ik posts van andere forummers met stokpaardjes vaak diagonaal doorneem.
We hoeven ons niet te ergeren hoor.

Angela67

Angela67

21-08-2018 om 21:06

over ergeren gesproken

dat ik me zou ergeren aan Yvans bijdragen of niet, is niet zozeer mijn punt. Erger u niet, verwonder u slechts is de gevleugelde OO-uitspraak. Wat ik vervelend vind is dat Yvan denkt dat wij hem niet door hebben. Of liever gezegd: hij weet heus wel dat we hem door hebben, maar omdat hij zo 'slim' is om van provider te wisselen is het niet zo.
Dus: welkom Yvan.
gr Angela

Bosbes

Bosbes

21-08-2018 om 21:46

Hee Yvan, OT

Yvan, grappig dat je over Dick Swaab begint. Ik heb hem in juni nog gezien. Is hij erg van het anti-stereotypen?

Lente

Lente

21-08-2018 om 21:58

Mijn advies: stop te zeuren over OND

Wat maakt het uit of iemand terugkomt met een andere naam. Dat is toch vaak genoeg gebeurd! Voor mij persoonlijk minstens drie keer.
Waarom moet bewezen worden dat het om deze forumdeelnemer gaat? Wat is het doel? Je gelijk krijgen? Heeft het forum daar iets aan?
Ik vind OND een welkome aanvulling op dit forum.

Carla

Carla

21-08-2018 om 23:01

Ongepast

Dat mensen nicks gaan achterhalen en bekend maken.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-08-2018 om 00:46

Ach het is wachten op de dag

Dat OND ook gaat vervallen in ongenadig schelden.
Iets met vos-haren en streken enzo.

En zo niet, dan: welkom OND.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

22-08-2018 om 03:02

Bericht van het Forumbeheer

Beste forumdeelnemers,

Zoals jullie in de spelregels kunnen lezen zijn metadiscussies niet toegestaan. Geen draden over andere deelnemers dus.
Tot er een daadwerkelijke reden is om iets anders aan te nemen, zijn OND en Yvan twee verschillende personen en zo zal OND ook behandeld worden.
Deze draad sluit ik nu.
Ik wens jullie nog veel plezier op de site en het forum van Ouders Online.

Met vriendelijke groet,
Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.