Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuwe berichten

Het forum in een nieuw jasje! Het is even wennen, maar dat lukt wel.

Wat me opvalt, is dat je in een draadje niet meteen naar de reacties springt die je nog niet gelezen had, maar steeds naar het begin van de draad wordt gebracht. Ligt dat aan mijn device of komt dat nog? Dat was namelijk een erg fijne optie.


Titel

Kan nog steeds!

Daglichtlamp schreef op 29-01-2021 om 16:23:
_Arianna_ schreef op 29-01-2021 om 16:07:

Ik merk dat ik nu al de quote-mogelijkheid beu ben. Lange reacties worden gequote en nog een keer. De leesbaarheid wordt zo een stuk minder.

ja 1 laag quoten is genoeg, je moet eigenlijk niet een quote nog een keer kunnen quoten

Je kunt ook niet  de quote en reactie afwisselen, dat vind ik wel handig.

Je kunt ook niet de quote en reactie afwisselen, dat vind ik wel handig.

Inderdaad, dat gebruik ik op andere fora inderdaad wel eens, moet je wel handmatig vaak even een nieuw begin en einde van een quote toevoegen.

Ali

Ali

30-01-2021 om 13:56

Hi forumbeheer, ik zou blij zijn met de mogelijkheid om individuele forummers te muten, dus hun bijdragen voor mij onzichtbaar te maken. Zit zoiets nog in de planning?

Ali schreef op 30-01-2021 om 13:56:

Hi forumbeheer, ik zou blij zijn met de mogelijkheid om individuele forummers te muten, dus hun bijdragen voor mij onzichtbaar te maken. Zit zoiets nog in de planning?

blieb, weg Ali

Ali

Ali

30-01-2021 om 14:44

Angela1967 schreef op 30-01-2021 om 14:12:
Ali schreef op 30-01-2021 om 13:56:

Hi forumbeheer, ik zou blij zijn met de mogelijkheid om individuele forummers te muten, dus hun bijdragen voor mij onzichtbaar te maken. Zit zoiets nog in de planning?

blieb, weg Ali

Ja precies, heerlijk toch! 

Gaat me bijvoorbeeld om de moleculaire adviezen van mevrouw G. Uppie en ook om de eindeloos herhaalde stokpaardjes die ik te overheersend vind in een topic.

AdHombre schreef op 29-01-2021 om 21:00:
Daglichtlamp schreef op 29-01-2021 om 16:23:
_Arianna_ schreef op 29-01-2021 om 16:07:

Ik merk dat ik nu al de quote-mogelijkheid beu ben. Lange reacties worden gequote en nog een keer. De leesbaarheid wordt zo een stuk minder.

ja 1 laag quoten is genoeg, je moet eigenlijk niet een quote nog een keer kunnen quoten

Je kunt ook niet de quote en reactie afwisselen, dat vind ik wel handig.

Dat kan wel Ad, maar dan moet je tweemaal quoten en een stukje uitvegen.

AdHombre schreef op 29-01-2021 om 21:00:

Je kunt ook niet de quote en reactie afwisselen, dat vind ik wel handig.

Zo dus

Wat ik wel fijn vind is dat het oorspronkelijk gequote bericht blijft staan. Dat komt de leesbaarheid ten goede.

RosanSe schreef op 30-01-2021 om 14:47:
AdHombre schreef op 29-01-2021 om 21:00:
Daglichtlamp schreef op 29-01-2021 om 16:23:
_Arianna_ schreef op 29-01-2021 om 16:07:

Ik merk dat ik nu al de quote-mogelijkheid beu ben. Lange reacties worden gequote en nog een keer. De leesbaarheid wordt zo een stuk minder.

ja 1 laag quoten is genoeg, je moet eigenlijk niet een quote nog een keer kunnen quoten

Je kunt ook niet de quote en reactie afwisselen, dat vind ik wel handig.

Dat kan wel Ad, maar dan moet je tweemaal quoten en een stukje uitvegen.

Serious hacker in de zaal hier

Zo dus

Verdomd!

Ik begin aardig gewend te raken, maar vind het lastig dat ik niet met grote stappen door een draad heen kan. Ik moet perse van pagina 12 naar pagina 13 en kan dan niet in 1x verder naar 15. Zou daar nog iets aan gedaan kunnen worden?

Ik heb ook iets grappigs ontdekt wat volgens mij niet helemaal de bedoeling is. Ik kon gisteren en bericht van mezelf liken.

Zal het bij dit bericht ook doen zodat echt zichtbaar is dat het kan. 

Dat is toch prima Haaknaald, jezelf liken. Zolang je het maar niet te uitbundig wordt, dan wordt het vervelend )

sorry, kromme zin, ben nog niet wakker 

Wat handig zou zijn:: een knop om je bericht aan te passen na het plaatsen. Kun je taalfouten nog even verbeteren. 

Wilgenkatje ik kan mijn bericht 1 like geven niet meer.  Dus dat valt mee met die uitbundigheid. 

Een knop om je bericht te verbeteren qua taalfouten typefouten zou welkom zijn maar dan moet dat wel een knop zijn die na een uur of zo vervalt.  Het Libelle forum had zo'n knop en sommige dames daar gingen dan hun bericht herschrijven als ze erg werden aangevallen op hun tekst. Draaiden hun mening om van voor nader tegen en vice versa. Dat moet hier niet kunnen Als zo'n knop er komt dat wordt de doodsteek voor het forum.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.