Over het forum Over het forum

Over het forum

opdringerige ondergoedreclame

Ik weet wel dat ik een ad blocker kan nemen maar het forum heeft ook reclame inkomsten nodig. Ik vind de ondergoedreclame die nu steeds opkomt veel te bloot, niet uit preutsigheid maar ik wil gewoon lekker rustig forumen en ondertussen mijn brood eten. Maar tegen die billen aankijken die uit de slip hangen of boezem die uit de bh puilt mwah. Dat leest en eet niet lekker.
Maar misschien ben ik wel de enige die er last van heeft.

Oh ik vind het wel oke hoor

Was me nog niets opgevallen.

Bijtje82

Bijtje82

18-03-2022 om 18:06

Heb je onlangs nieuw ondergoed gezocht online? 

Ik krijg regelmatig een schermvullende/ meescrollende reclame. Die vind ik veel irritanter, want op mobiel krijg ik die niet weggeklikt. 

Geen slips, alleen een stofzuiger😄

Bolmieke

Bolmieke

18-03-2022 om 19:28 Topicstarter

Bijtje82 schreef op 18-03-2022 om 18:06:

Heb je onlangs nieuw ondergoed gezocht online?

Ik krijg regelmatig een schermvullende/ meescrollende reclame. Die vind ik veel irritanter, want op mobiel krijg ik die niet weggeklikt.

Nee ik koop altijd gewoon bij de hema of zeeman makkelijk ondergoed. Misschien dat de man op dames ondergoed gesurfd heeft. Het nare is vooral dat het zo groot is, zo'n achterwerk, why? 

Bolmieke

Bolmieke

18-03-2022 om 19:30 Topicstarter

Nu is het wel weer kleiner en met zonder uitvallende borsten of billen.

Ja ik vind het ook super irritant! En mijn man zit nooit op de laptop (en kijkt alleen naar het nieuws trouwens)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.