Over het forum Over het forum

Over het forum

Tango

Tango

26-10-2020 om 20:23

Reclame

Ik begrijp best dat reclame noodzaak is voor een gratis forum maar momenteel is het wel heel extreem. Hele grote reclameblokken met oorpiercings die de helft van de pagina vullen. Of reclames die van boven naar beneden lopen in een balk en niet weg te klikken zijn. Zo is een forum bijna niet leesbaar meer. Is hier nog iets aan te doen?

opvallend

Ik dacht ook even dat mijn Adblocker uitgevallen was.

Gelukkig zitten er voor mij geen storende dingen tussen. Ik weet niet of ze persoonlijk zijn? Maar ik wil best een advertentie zien over thee die bijen spaart en een merk soepele schoenen. Inderdaad, als het gratis is dan ben je zelf het product.

Groenten

Ook de groentenadvertentie kan prima.

Angela67

Angela67

26-10-2020 om 21:19

ik gebruik browser Brave

op mijn telefoon. Onlangs kreeg ik over de helft van het scherm de mededeling dat ik advertenties blokkeerde. Bij de instellingen van Brave iets aangepast en ook dit is weer opgelost. Brave werkt dus erg goed tegen reclames op mijn Android telefoon.

Op Windows 10 laptop gebruik ik Adblock én ik heb cookies van derden geblokkeerd.
Geen reclames op laptop.

gr Angela

Ik ook

Opeens veel meer. En wegklikken mislukt de helft vd tijd. Heb je ze toch aangeklikt...🙁

@Emma

@Emma

26-10-2020 om 22:22

niks

ik merk (nog) niks, maar hier gebeurt alles 50 jaar later

Zonnehoed

Zonnehoed

26-10-2020 om 23:20

Heel irritant die reclameblokken over de tekst die bijna niet weg te klikken zijn.

bieb63

bieb63

27-10-2020 om 06:44

Nogal extreem vind ik het inmiddels. En irritant.

ElenaH

ElenaH

27-10-2020 om 07:16

Valt nu wel mee

Bij mij is het een tijdje erger geweest, maar nu houdt de reclame zich koest.

Annelies B.

Annelies B.

27-10-2020 om 09:16

Wel op I-pad, niet op laptop

Ben zo te zien niet de enige die zich verbaasd over de grote reclames die het scherm vullen en dan langzaam afzakken. Het vreemde is dat het wel op de I-pad te zien is maar niet op m'n laptop. Krijg inderdaad wel een melding op de laptop ober "blocking software. Zal de ad-blocker z'n werk toch wel doen.
Reclames zijn lastig weg te klikken, voordat je het weet heb je die onbedoeld geopend. Dus even op zoek naar een ad-blocker voor de I-pad.

Tango

Tango

27-10-2020 om 12:03

Ad-blocker

Ik heb een laptop van mijn werk die ik ook privé gebruik. Heb nu toch maar een ad-blocker geïnstalleerd maar wat een uitkomst zeg! Meteen alle reclame weg. Hopelijk mag ik hem er op laten staan van onze ICT afdeling.

Brave en adblocker

Ik krijg ook een window in beeld met "je gebruikt een adblocker en daarom zie je dit", maar die mededeling is een stùk minder irritant dan een reclame die beweegt en dwars over je scherm schuift.
Reclame nog daar aan toe, maar als je niets meer lezen kan, houdt het op.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

28-10-2020 om 17:09

Heel irritant

En als je ze net hebt weten weg te klikken, krijg je er op de volgende pagina wéér een.

Carla

Carla

18-11-2020 om 02:12

En bij reageren

En bij reageren verspringt elke keer t tekstvak zodat je in de reclame klikt, of zodat je niet meer ziet wat je zojuist hebt getypt, met als gevolg dat je tig woorden weer kunt corrigeren.

Ursa

Ursa

14-12-2020 om 16:29

Adblocker geïnstalleerd

door de reclame op deze Forum,
dat is waarschijnlijk niet de bedoeling geweest van de makers, maar wel het resultaat.
Ursa

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.