Over het forum

Schemerlampje
05-09-2025 om 12:01
Reclamefilmpje in beeld
Ik heb nu een paar keer een reclamefilmpje van de Lidl in beeld gekregen als ik naar een topic wil gaan. Met iets er als tekst bij:”Voor je naar je content gaat…”. Dat er reclame rondom staat vind ik prima, maar dit vind ik wel heel storend.
Het is al vaker genoemd, maar kan er geen reclamevrije versie van het forum komen voor een bepaald bedrag per jaar?

Egel.
05-09-2025 om 12:46
Het is een verschrikkelijk forum geworden.
Jij schrijft nog 'Dat er reclame rondom staat vind ik prima, maar ..', maar ik vind de non-stop knipperende reclames echt verschrikkelijk. Op mijn laptop kan ik het zo veel mogelijk vergroten zodat de reclames grotendeels weggaan.
Maar ik word echt doodmoe (zelfs bijna zenuwachtig) van al dat knipperen en wijzigen.
Ik krijg ook echt een hekel aan die bedrijven, nu bijv. Coolblue. Hou eens op met al die balken en knipperen en om de haverklap terugkomen!
Eerder kon je de onderste balk nog wegklikken, nu komt het na een paar seconden alweer terug.
Ik geef je alvast op een briefje dat de mensen achter dit forum niet geïnteresseerd zijn in onze klachten. Het is blijkbaar ook nooit eens genoeg of (nu) te veel.
Het gaat niet veranderen, behalve als we wegblijven. Maar ja...

IMI-x2
05-09-2025 om 12:48
We hebben al zo vaak om een reclamevrije versie tegen betaling gevraagd... De enige oplossing is een ad blocker.

Egel.
05-09-2025 om 12:56
IMI-x2 schreef op 05-09-2025 om 12:48:
We hebben al zo vaak om een reclamevrije versie tegen betaling gevraagd... De enige oplossing is een ad blocker.
Ja precies, en ik heb er ook echt nog helemaal nooit een inhoudelijke reactie op gezien.

MRI
06-09-2025 om 14:40
Egel. schreef op 05-09-2025 om 12:56:
[..]
Ja precies, en ik heb er ook echt nog helemaal nooit een inhoudelijke reactie op gezien.
Nou inderdaad! Forumbeheer kom er eens in?!

Plantenbak
06-09-2025 om 16:22
Ik heb gemerkt dat als een draadje aanklikt en er zo'n veel lang filmpje start je dan direct OO moet afsluiten. Daarna opnieuw opstarten en je kan de draadjes lezen zonder eerst een filmpje te krijgen.
Nu nog iets bedenken voor de nauwelijks weg te klikken reclame die ergens halverwege in beeld hangt .
De reclames zijn afschuwelijk en zorgt er bij voor dat ik steeds minder op OO te vinden ben.

Bolmieke
08-09-2025 om 17:17
Het forum in de lucht houden kost gewoon geld daarom installeer ik geen adblocker maar zoals het nu gaat met de reclames dat is belachelijk. Al die pop-ups en meerdere reclames in je screen, dat is nergens zo erg als hier. Als het kan koop ik niets of abonneer mij nergens op van wat hier aan reclames langs komt. Als het niet minder wordt installeer ik toch ook maar een adblocker

Egel.
08-09-2025 om 18:08
Bolmieke schreef op 08-09-2025 om 17:17:
Het forum in de lucht houden kost gewoon geld daarom installeer ik geen adblocker maar zoals het nu gaat met de reclames dat is belachelijk. Al die pop-ups en meerdere reclames in je screen, dat is nergens zo erg als hier. Als het kan koop ik niets of abonneer mij nergens op van wat hier aan reclames langs komt. Als het niet minder wordt installeer ik toch ook maar een adblocker
Nou, precies dat. Eerst gunde ik OudersOnline van alles. Maar het is inderdaad echt nergens zo erg als hier en er wordt ook niet op gereageerd. We kunnen ook niet een betaald abonnement nemen - ergens houdt het op.

Max88
08-09-2025 om 18:48
Het forum denk ik niet, de website met artikelen en alles wat er achter draait wel. Genoeg fora zonder winstbejag of gekke reclames dwars door en over alles heen.