Over het forum Over het forum

Over het forum

Bijtje82

Bijtje82

03-05-2022 om 21:50

Te koop/weggefhoekje

Ik zie het niet in het regelement staan als zijnde niet toegestaan. 
Maar vroeg me af of er behoefte is aan een soort van weggeef/verkoop hoekje op het Forum. En of dit binnen het forum door beheer te realiseren is.
Dan wel voor gezins/geboorte gerelateerde artikelen. 

Dat was er eerder wel, maar daar stond bijna nooit iets op. Misschien dat het er daarom nu niet meer is?

Bijtje82

Bijtje82

03-05-2022 om 22:08

Schemerlampje schreef op 03-05-2022 om 22:04:

Dat was er eerder wel, maar daar stond bijna nooit iets op. Misschien dat het er daarom nu niet meer is?

Ik heb geen idee, zo lang zit ik nog niet op het Forum.

Zat eraan te denken omdat ik nog heel veel kleertjjes heb etc. 

Daar kun je toch veel beter de lokale facebookpagina, de kringloop of de 'gratisaftehalen' of 'gratisoptehalen' websites voor gebruiken? Hier zul je heel snel reis- of verzendkosten hebben. 

Bijtje82

Bijtje82

04-05-2022 om 08:32

Thomass schreef op 04-05-2022 om 08:22:

Daar kun je toch veel beter de lokale facebookpagina, de kringloop of de 'gratisaftehalen' of 'gratisoptehalen' websites voor gebruiken? Hier zul je heel snel reis- of verzendkosten hebben.

Ik heb geen Facebook.

Dat laatste is trouwens op alle sites van toepassing. 

Marktplaats vind ik allang niet meer toereikend. Veel te commercieel geworden. 

Ik zei dus: www.gratisaftehalen.nl of www.gratisoptehalen.nl en dan kiest men natuurlijk voor locaties in de buurt. Of de kringloop of de voedselbank. 

Bijtje82

Bijtje82

04-05-2022 om 08:48

Thomass schreef op 04-05-2022 om 08:45:

Ik zei dus: www.gratisaftehalen.nl of www.gratisoptehalen.nl en dan kiest men natuurlijk voor locaties in de buurt. Of de kringloop of de voedselbank.

Dat weet ik, maar dat zou hier ook kunnen toch. Afstand kun je opgeven. 

Maar goed. 

Ik denk dat het hier slecht liep, omdat je dan toch je anonimiteit prijsgeeft. En in die tijd kon je bij OO nog voor ieder topic een andere nick  kiezen. En zelfs toen liep het niet hard. Dus ik vind het een sympathiek idee, maar ik ben bang dat het niet van de grond gaat komen.

Bijtje82

Bijtje82

04-05-2022 om 08:59

Schemerlampje schreef op 04-05-2022 om 08:53:

Ik denk dat het hier slecht liep, omdat je dan toch je anonimiteit prijsgeeft. En in die tijd kon je bij OO nog voor ieder topic een andere nick kiezen. En zelfs toen liep het niet hard. Dus ik vind het een sympathiek idee, maar ik ben bang dat het niet van de grond gaat komen.

Nee, zoiets dacht ik al.

Het had wel leuk geweest speciaal op kinderen gericht. 

Schemerlampje schreef op 04-05-2022 om 08:53:

Ik denk dat het hier slecht liep, omdat je dan toch je anonimiteit prijsgeeft. En in die tijd kon je bij OO nog voor ieder topic een andere nick kiezen. En zelfs toen liep het niet hard. Dus ik vind het een sympathiek idee, maar ik ben bang dat het niet van de grond gaat komen.

Dat is inderdaad precies de reden waarom het voor mij niet zou werken. Ik ben op dit forum erg aan mijn anonimiteit gehecht. 

Als ik van iets groters af zou willen zou ik inderdaad gratisoptehalen.nl gebruiken oid (heb ik in het verleden ook wel gedaan). En kleiner spul waar ik in mijn netwerk geen nieuw baasje voor kan vinden, gaat naar de kringloop. 

Als het om echte babyspullen gaat is Stichting Babyspullen misschien nog wat? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.