Over het forum Over het forum

Over het forum

Fransien

Fransien

12-11-2019 om 18:45

Tips van puberdochter

Puberdochter leest soms eens op dit forum en heeft hier nog wel eens argumenten vandaan gehaald om iets voor elkaar te proberen te krijgen.
De laatste tijd zit ze zich nogal te verwonderen over de tamme reacties op getrol.
Zij zit regelmatig op puberfora en meldde dat als iemand zo zat te stangen en zo op de man speelde al hier soms voorkomt die persoon al lang een ban gehad zou hebben, flink wat doodsbedreigingen in de mailbox en een campagne waarbij diens posts op alles bekritiseerd worden.
Ik heb haar uitgelegd dat wij proberen bij te sturen hier en desnoods negeren. Het was een van de eerste keren dat ik het eigenlijk wel met haar rollende ogen eens was.
Zucht, maar de puberfora-methodes stuiten me ook tegen de borst.

Adelaide

Adelaide

12-11-2019 om 19:25

Mail

Ik ben blij dat wij hier niet doodsbedreigingen naar elkaars mailbox kunnen sturen. Niet dat dat in dit geval zou helpen.
Maar dat getrol houdt niet op zolang mensen steeds op die domme vragen en opmerkingen ingaan. Vandaag of gisteren is er weer zo’n draadje gestart en de eerste mensen gingen er op in met alleen “ja, je hebt gelijk” maar daarna gingen mensen toch weer inhoudelijk reageren. De mensen hier houden het zelf in stand. Helemaal niet reageren zou het beste zijn, maar er zitten hier meer mensen die heel graag hun mening geven. zelfs als het onzinonderwerpen zijn.

Bosbes

Bosbes

12-11-2019 om 19:53

twijfel

Het is best ontwrichtend inderdaad. Ik twijfel over de rol van de mensen van het forum. Ik weet niet of het een trol is, maar vervelend is het absoluut.
Het zou fijn zijn als hier weer respectvol met elkaar omgegaan zou worden. Het hoeven absoluut niet allemaal mensen te zijn die hier al jaren komen, zeker niet. Maar nu voelt het hier echt minder veilig.

'Zó jammer' ;-(

Leuk zo'n puberdochter

Leuk dat je puberdochter meeleest en een mening heeft over de omgangsvormen hier.
Ik vind het wel prettig dat als je vermoedt dat er een trol is, je dit meldt bij Forumbeheer en er verder niet op in gaat.
Reacties waar je niet blij mee bent, maar niet onder trollengedrag vallen, kun je m.i. makkelijk negeren.
Het is ook interessant om gevarieerde meningen te lezen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

13-11-2019 om 14:36

Gevarieerde meningen

Ik vind gevarieerde meningen leuk en leerzaam. Ik vond zelfs Onno wat toevoegen.
Maar onze huidige huistrol reageert eigenlijk niet op die verschillende meningen en dan is er geen gesprek mogelijk. Dat vind ik irritant.
Ik geloof niet dat forumbeheer hier iets mee te maken heeft. Daarvoor is deze troll te doorzichtig.

blij dat we volwassen zijn

En gewoon discussies kunnen voeren. Ik geloof ook niet dat er sprake is van een troll op het forum. Ik denk wel dat duidelijk wordt dat niet iedereen op dezelfde manier discussieert (en sommigen alleen zenden)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.