Over het forum Over het forum

Over het forum

tamani

tamani

19-01-2021 om 21:27

Verwijderen account

Hoe kan ik mijn account verwijderen?


V@@@s

V@@@s

19-01-2021 om 21:33

ja dat vroeg ik me ook af

Maar voorlopig heb ik alleen maar naam maar gewijzigd, dat betekent als ik het goed begrijp dat in elk geval niet al mijn vorige reacties aan elkaar gekoppeld kunnen worden.

Op zich vind ik het wel goed dat dat in de toekomst kan, maar ik vind het niet zo netjes dat dat ook gebeurd voor reacties in het verleden. Die zijn toch geschreven met in het achterhoofd dat ze niet gemakkelijk te traceren zijn.

Seitze

Seitze

19-01-2021 om 21:41

Forumregels

'Je kunt jouw account niet zelf verwijderen. Dat kunnen alleen de forumbeheerders. Overigens zal dan alleen het account verwijderd worden. Niet de bijbehorende berichten. '

Mailtje sturen aan forumbeheer dus.

tamani

tamani

19-01-2021 om 21:45

Niet netjes

Nee, ik vind die hele actie niet zo netjes. Voor mij worden nu een aantal dingen, die juist dit forum een prettige plek maakten, overboord gegooid. Jammer, maar voor mij is de tijd gekomen om een periode af te sluiten.

Maar ik kan dus niet vinden waar ik mijn account kan verwijderen.

tamani

tamani

19-01-2021 om 21:47

Seitze

Ok dank.

Jesse_1

Jesse_1

19-01-2021 om 21:50

Hmm

Ik zie dat als ik iets wil wijzigen in mijn gegevens, dat ik dan verplicht mijn postcode moet invullen. Ik wil niet dat mijn gegevens zo in mijn 'openbare profiel' staan (!).

Jesse_1

Jesse_1

19-01-2021 om 21:55

Nieuwe naam

Als je zometeen een nieuwe naam kiest, dan wordt je niet gekoppeld aan berichten op dit oude forum. Volgens mij heeft nu een nieuwe naam kiezen dus niet zoveel zin.
Ik weet nog niet of ik kies voor een andere naam. Ben wel gewend aan deze en ik ga mijn profiel toch op anoniem zetten - dus het linken van berichten is dan niet anders dan nu.

Haaknaald

Haaknaald

19-01-2021 om 21:56

Goeie tip

Zo lezend in wat er gaat veranderen heb ik toch maar even snel mijzelf nog een andere alias gegeven. Hopend dat dan niet al mijn berichten die ik schrijf onder 3 verschillende namen aan elkaar gelinkt kunnen worden. Dan ga ik onder een nieuwe naam het nieuwe forum op, hoop dat het helpt.

boekenlegger

boekenlegger

19-01-2021 om 21:57

postcode

Je kunt "xxxx" als postcode invoeren. Dat staat als optie genoemd 'als je in het buitenland woont'. Mijn geboortejaar is nu 1900. Alias is gewijzigd. En ik ga me beraden of ik hier nog blijf schrijven.

Imke

Imke

19-01-2021 om 22:03

Nou

Voornaam en alias heb ik nu veranderd en opgeslagen. Ik heb uitgelogd en ben weer ingelogd.
Voornaam en alias staan met nieuwe naam, maar daarboven staat heel groot mijn oude naam. Hebben jullie dat ook?

Mieke

Mieke

19-01-2021 om 22:08

Nieuw account

Dat is wel een goed plan. Ik wil liever ook niet dat iemand naar mijn reacties kan gaan zoeken. Waarom zou iemand dat doen? Profiel opzoeken. Brrrr. En dat liken met hartjes vind ik ook echt verschrikkelijk.

Maar eerst een gaan aankijken straks. Ik vind nou juist het anonieme zo fijn aan dit forum. Ik hoef helemaal niet te weten wie wie is.

Roda

Roda

19-01-2021 om 22:10

Mijn oude naam

Ja, mijn oude naam raak ik ook niet kwijt... Ondanks dat ik alles gewijzigd heb.

Wat ik niet snap

Wat heb je aan die alias? Uiteindelijk kunnen namen en aliassen prima gekoppeld worden denk ik (lang niet altijd, maar in een aantal gevallen zeker, en in elk geval is het stukken minder anoniem dan per onderwerp je naam kunnen aanpassen), en dan weet de goegemeente alsnog dat Pietje eigenlijk Klaasje is.
Enfin, ik lees werkelijk niks waar ik blij van word maar laat me graag verrassen.

vlinder72

vlinder72

19-01-2021 om 22:14

Privé

Je kan je account op privé zetten. Dat wil ik. Iemand enig idee waar dat kan? Of kan dat pas na de conversie?

Lou

Lou

19-01-2021 om 22:24

vlinder

Dit bedoel je denk ik:

"- Op het openbare profiel worden recente berichten en recente reacties getoond. Zo kunnen anderen zien welke topics en reacties jij hebt geplaatst. Mocht je dit niet fijn vinden, kun je dit handmatig uitzetten. Dit doe je door het vinkje aan te klikken in je profiel. Zo kunnen anderen jouw berichten niet meer inzien en wordt jouw profiel afgeschermd."

Als je dat doet, dan hoef je ook geen nieuw account te nemen toch? Of zou je dat nog om een andere reden willen? Ik wil namelijk wel graag Lou blijven maar ook graag anoniem en onvindbaar en onaanklikbaar en zo.

Jesse_1

Jesse_1

19-01-2021 om 22:25

Ja Vlinder

Als de nieuwe website er is. Gelijk naam aanpassen naar wens en profiel op privé.

Een vaste alias heeft m.i. idd niet zoveel zin. Je kunt natuurlijk wel andere accounts aanmaken op een nieuw gmail adres.

Ik ben benieuwd wat het gaat brengen. Het kan natuurlijk ook voordelen hebben dat er een wat stabielere inhoud komt zeg maar. Maar ik denk dat er een aantal onderwerpen zijn waar flink minder gereageerd gaat worden.
Als ik iets over onze kinderen meldt, doe ik dit eigenlijk altijd onder een andere naam.

Jesse_1

Jesse_1

19-01-2021 om 22:27

Idem Lou

Ik zet zo mijn profiel op privé. Dan ben ik niet makkelijker te traceren op het forum dan nu. Nu kun je ook mijn verschillende berichten teruglezen als je er naar zoekt.

Imke

Imke

19-01-2021 om 22:35

Zo kunnen anderen jouw berichten niet meer inzien en wordt jouw profiel afgeschermd.

Gekopieerd van Lou #15. Dus vinkje uit (of aan) en niemand kan je berichten zien. Dat worden korte draadjes dan denk ik.

Mieke

Mieke

19-01-2021 om 22:54

Nee

Ik denk dat ze bedoelen dat als je op iemands profiel klikt je niet alle geplaatste berichten gelijk kan zien. Dat vind ik wel zo prettig.

morgennacht 0.00 uur?

Dat vinkje wil ik ook wel graag zetten. Ik neem aan dat als het op de 21ste overgaat dat dit betekent dat de website geupdate wordt in de nacht van 20 naar 21 januari?

Dan kijk ik in elk geval om 0.00 uur of ik het vinkje kan uitzetten. Hopelijk kan ik het wel vinden, want nu is er nog geen vinkje te bekennen.

Anno

Anno

20-01-2021 om 02:20

Gemaild

Ik vond de automatische aanvulling in nick en onderwerp al niets, de reclame, van delonghi of zo iets dwars door mijn tekstvak heen plus onderaan nog een reclame zodat ik 50% minder beeld heb, vind ik niks en de nieuwe opzet ook niet.
Ik heb gevraagd mijn account te verwijderen ( dat kan niet zelf), dat zou gebeuren, maar ik kan er nog steeds gebruik van maken; ik wacht nog even af.
Ik stop daarom in elk geval met reageren en mocht ik dat ooit wel weer willen dan maak ik wel een nieuw account aan. Er zitten best goede veranderingen tussen, houd me ten goede, maar voor mij stopt het posten dan toch na 15 jaar.

Tuinkabouter

Tuinkabouter

20-01-2021 om 07:24

Ook gevraagd

Ik heb gisterochtend meteen gevraagd mijn account te verwijderen. Nog geen reactie.

V@@@s

V@@@s

20-01-2021 om 08:16

Blij verrast

Dat dit draadje nog niet verwijderd is trouwens. Misschien blijf ik toch nog wel hangen.

Lisa

Lisa

20-01-2021 om 08:19

Gebruikersnaam wijzigen

Weet iemand hoe je je gebruikersnaam kan wijzigen? Ik heb mijn naam wel gewijzigd maar blijf mijn oude gebruikersnaam zien.

Merel

Merel

20-01-2021 om 08:25

wat is er aan de hand, kan ik bijgepraat worden?

Ik lees hier dit draadje en blijkbaar is er iets met de privacy van dit forum aan de hand? Vervolgens heb ik wat gezocht op de hoofdpagina van ouders.nl en nog wat andere pagina's aangeklikt, maar ik kan nog steeds niet vinden wat er aan de hand is?

Jesse_1

Jesse_1

20-01-2021 om 08:25

Lisa

Gebruikersnaam kun je pas wijzigen als de nieuwe website online is

Merel

Merel

20-01-2021 om 08:37

aha, dank je wel

Oke link bekeken....

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

20-01-2021 om 09:17

FAQ

Jullie veel gestelde vragen zijn toegevoegd onder de eerste, gesloten discussie: https://www.ouders.nl/forum/over-het-forum/ouders-online-nieuwe-website-op-21-januari

Zomaar

Zomaar

20-01-2021 om 09:51

druk

Ik denk dat ze het druk krijgen in het verwijderen van accounts. Ook die van mij.

Tja

Ik zie het nadeel niet zo. Veranderen is toch geen reden om te stoppen? Je kunt het ook even aankijken. Ja, tenzij je toch al aarzelingen had en dit wel een goed moment vind om dan eens de knoop door te hakken. Ik zou het jammer vinden.

Misschien komt er juist wel een nieuwe impuls? Van nieuwe deelnemers? Zou leuk zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.