Over het forum Over het forum

Over het forum

tamani

tamani

19-01-2021 om 21:27

Verwijderen account

Hoe kan ik mijn account verwijderen?


Bosbes

Bosbes

20-01-2021 om 20:08

ik zie dat precies anders, Ginny

Ik zie het juist anders met het vertrouwen. Als je met meer wantrouwen tegemoet getreden wordt, is het een minder veilige omgeving.

Tot nu toe mag je lekker met verschillende namen, al doe je 10 namen per maand (alleen niet in hetzelfde draadje, terecht). Dat vertrouwen krijg je.
Ik vind niet dat er erg veel gereld wordt, juist. Je had een soort Mrs. Perfect, enkele maanden geleden. Ik denk dat het een sociaal experiment was. Maar zoiets kan natuurlijk nog steeds wel.
En soms heb je 'foute' berichten, of reclame-achtige dingen.

Maar er gaat ook veel goed nu.

Ik heb het forum heel fijn gevonden en vind het oprecht jammer. Ik vind het al teveel als je ziet hoeveel berichten iemand gepost heeft. Wat is nou de reden dat hiervoor gekozen is? Wat is de meerwaarde straks, als ik weet dat bijv. Ginny 237 keer, Pirata 40 keer en AnneJ 897 keer iets op 'Ouders' gepost heeft?

Imke

Imke

20-01-2021 om 20:35

Bibliotheek?

Hoe zit het met de draadjes die je in je bibliotheek hebt opgeslagen? Ben je die morgen kwijt?

Marja

Marja

20-01-2021 om 20:55

Echt?

2021 en maar één mailadres? Wat zielig.

Marja

Marja

20-01-2021 om 20:56

Imke

Stel die vraag via [email protected]

Aagje Helderder

Aagje Helderder

20-01-2021 om 21:19

Marja

Zielig want????

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-01-2021 om 21:41

Nou niet zielig

Maar wel redelijk makkelijk op te lossen.

Imke

Imke

20-01-2021 om 21:54

Marja

Forumbeheerder beantwoordt vragen hier in de aankondigingsdraad, vandaar dat ik 'm hier neergezet heb.

Jesse_1

Jesse_1

20-01-2021 om 22:55

Geen probleem

Dingen die ik nu onder deze nick plaats; dat kan zometeen ook. Profiel op privé en mensen kunnen niet meer dan nu mijn berichten aan elkaar linken.
Mocht ik mij heel erg geroepen voelen om anoniem te reageren, dan maak ik een extra account aan - maar de dingen waar mensen meestal wat minder mee te koop lopen of privé zijn, daar zal ik niet zo snel meer op reageren idd.

Voor degenen die hun account meteen opzeggen: waarom niet morgen gelijk een andere gebruikersnaam koppelen en je profiel op privé zetten? Dan worden je berichten niet aan elkaar gelinkt en sowieso niet aan wat je t/m vandaag hebt gepost. Om bij voorbaat al je account te verwijderen vind ik eerlijk gezegd wat wat overhaast.

Maar ieder zijn eigen keus uiteraard

tamani

tamani

20-01-2021 om 23:46

Forumbeheer gemaild

Zo, inmiddels heb ik forumbeheer gemaild om mijn account te laten verwijderen. Ik ben hier eigenlijk best wel verdrietig om. Ook al was ik vooral een stille meelezer vond ik wel altijd een fijne plek om te komen (zeker in deze coronatijd) en heb er veel van geleerd door alle verschillende meningen die hier gedeeld werden. Dit forum was uniek door de vrij kiesbare nicks. Ik heb geen behoefte dat alles kan worden gekoppelt of dat er een rangorde ontstaat omdat de een meer post dan de ander. En war me helemaal in het verkeerde keelgat was geschoten was toch dat de aankondiging van de nieuwe website meteen een gesloten onderwerp was waar geen vragen of opmerkingen geplaatst konden worden. Prima natuurlijk als forumbeheer daarvoor kiest. Het is hun site. Maar ik maak dan ook mijn keuzes.
Ik vrees dat er toch een van de grote mediahuizen erachter zit en daar heb ik helemaal geen zin in.

Nou, het is mij gelukt hoor. Nieuwe naam! Wie me herkent mag het zeggen!

Als ik mag gokken: Kaaskopje?

RK, zero points! Ach, binnen no time herkent iedereen me toch wel weer... tenminste dat denk ik.

Ik ben wat aan t rondneuzen want dit is wel even wennen. Maar toen ik zonet op wat willekeurige knoppen drukte ontdekte ik iets heel raars/ onplezierigs. Het uitroepteken dat je rechtsboven zie bij ieder bericht, naast de aanhalingstekens is klaarblijkelijk bedoeld om een ongepast bericht  te rapporteren. Maar als je daar op drukt krijg je ( een deel van) de naam van de plaatser  in beeld. Bij sommige Nicks zie ik een oude Nick in beeld verschijnen ( ik heb opeens  volstrekt onbedoeld een paar mensen weer in beeld waarvan ik geen idee had dat het ‘X’ was...en bij anderen zie ik zelfs een voorletter + achternaam?....

Voor degenen die soort van een echte naam gebruik(t) en bij hun profiel....lijkt me verstandig om even iets te doen?

Voor forumbeheer....dit kan toch niet de bedoeling zijn?.

Slofje schreef op 21-01-2021 om 11:14:

RK, zero points! Ach, binnen no time herkent iedereen me toch wel weer... tenminste dat denk ik.

Gezien het aantal berichten dat je hebt geplaatst, zou je heel wel Ad Hombre kunnen zijn. Toch schat ik de kans daarop in als (zijnde) zeer gering, vanwege het verkleinwoordje 'je'. Ad Hombre zou hoogstwaarschijnlijk eerder hebben gekozen voor zoiets als 'op-mijn-sloffen'. Gewoon om te benadrukken hoe makkelijk hem alles afgaat!

Oké, donderdag, einde ochtend, gearriveerd in de nieuwe digitale omgeving. Ziet er vriendelijk en rustig uit. Benieuwd hoe het bevalt, ik zit nog wat te stoeien met hoe ik heet 😉

Plaatsen als... daar wilde ik zoals de laatste jaren Wilgenkatje hebben maar die naam is al in gebruik.

IngridT schreef op 21-01-2021 om 11:20:

Ik ben wat aan t rondneuzen want dit is wel even wennen. Maar toen ik zonet op wat willekeurige knoppen drukte ontdekte ik iets heel raars/ onplezierigs. Het uitroepteken dat je rechtsboven zie bij ieder bericht, naast de aanhalingstekens is klaarblijkelijk bedoeld om een ongepast bericht te rapporteren. Maar als je daar op drukt krijg je ( een deel van) de naam van de plaatser in beeld. Bij sommige Nicks zie ik een oude Nick in beeld verschijnen ( ik heb opeens volstrekt onbedoeld een paar mensen weer in beeld waarvan ik geen idee had dat het ‘X’ was...en bij anderen zie ik zelfs een voorletter + achternaam?....

Voor degenen die soort van een echte naam gebruik(t) en bij hun profiel....lijkt me verstandig om even iets te doen?

Voor forumbeheer....dit kan toch niet de bedoeling zijn?.

Bedankt voor je melding, we hebben dit direct opgepakt en het probleem was omstreeks 11.30 verholpen. We hebben direct onderzocht om hoeveel accounts het ging. Het gaat om 14 gebruikersnamen die getoond werden. Deze 14 gebruikers ontvangen een mail om hun gebruikersnaam opnieuw aan te passen om de anonimiteit te waarborgen. 

Fijn dat dat is opgelost.

nog een vraag: als ik op  sommige namen klik ( inclusief mijn eigen)  krijg ik in beeld hoeveel berichten iemand gepost heeft en hoelang hij/ zij lid is en zo. Bij andere namen zie ik helemaal niks. Kan ik niet wens klikken. Dat wil ik eigenlijk ook wel. Maar hoe regel ik dat? Heb m’n profiel al afgeschermd. Maar dat is t klaarblijkelijk  niet....

( overigens vind ik de nieuwe lay-out ook wel  rustig en prettig ogen. T lijkt alleen of er veel meer forumrubrieken zijn door al die plaatjes erboven. En t is wel even wennen. ) 

Als je een plaatje bij je naam zet, is deze dan hetzelfde bij je eigen naam en bij je alias? Durf het niet te testen, want dan laat ik het liever zoals het nu is, deze plaatjes lijken toch allemaal op elkaar

...en ik zie dat ik wel een alias heb ingevuld maar deze nu niet kiezen kan met die pijltjes rechts; wat doe ik fout?

sorry, ik zie dat mijn vraag al geplaatst is in het andere draadje over het nieuwe forum, hou het daar nog wel even in de gaten dan

RodeKrullenbol schreef op 21-01-2021 om 12:01:
Slofje schreef op 21-01-2021 om 11:14:

RK, zero points! Ach, binnen no time herkent iedereen me toch wel weer... tenminste dat denk ik.

Gezien het aantal berichten dat je hebt geplaatst, zou je heel wel Ad Hombre kunnen zijn. Toch schat ik de kans daarop in als (zijnde) zeer gering, vanwege het verkleinwoordje 'je'. Ad Hombre zou hoogstwaarschijnlijk eerder hebben gekozen voor zoiets als 'op-mijn-sloffen'. Gewoon om te benadrukken hoe makkelijk hem alles afgaat!

Ad Hombre op konijnensloffen!! 🤣👌🏻

Ik gok dat Slofje Elena is. 

En verder: ik heb een foutje gemaakt in het intypen van mijn gebruikersnaam. Is er ook een truc om je gebruikersnaam te veranderen? Oh wacht, ik kan natuurlijk een nieuw account maken. Maar dan nog. Liever zou ik deze mislukte gebruikersnaam gewoon weg hebben...

1968 schreef op 21-01-2021 om 12:37:

...en ik zie dat ik wel een alias heb ingevuld maar deze nu niet kiezen kan met die pijltjes rechts; wat doe ik fout?

Als je al in een topic hebt gereageerd onder je gebruikersnaam of alias, kun je niet in hetzelfde topic je andere naam kiezen. Klik eens op een topic waar je nog niet in hebt gereageerd en dan zie je dat je kunt kiezen tussen beide namen door op de naam te klikken boven het veld om te reageren.

1968 schreef op 21-01-2021 om 12:36:

Als je een plaatje bij je naam zet, is deze dan hetzelfde bij je eigen naam en bij je alias? Durf het niet te testen, want dan laat ik het liever zoals het nu is, deze plaatjes lijken toch allemaal op elkaar

Je alias en gebruikersnaam zijn eigenlijk 2 losse profielen en staan dus helemaal los van elkaar. Niets wordt gekopieerd. 

RodeKrullenbol schreef op 21-01-2021 om 12:01:
Slofje schreef op 21-01-2021 om 11:14:

RK, zero points! Ach, binnen no time herkent iedereen me toch wel weer... tenminste dat denk ik.

Gezien het aantal berichten dat je hebt geplaatst, zou je heel wel Ad Hombre kunnen zijn. Toch schat ik de kans daarop in als (zijnde) zeer gering, vanwege het verkleinwoordje 'je'. Ad Hombre zou hoogstwaarschijnlijk eerder hebben gekozen voor zoiets als 'op-mijn-sloffen'. Gewoon om te benadrukken hoe makkelijk hem alles afgaat!

Guess again. Ik ben alleen achteraf niet zo tevreden met die underscore. Maar blijkbaar mag ik dat niet meer aanpassen.

xyx

xyx

21-01-2021 om 14:33

En nog steeds kan ik inloggen. Wanneer wordt dit account verwijdert?

Ad_Hombre schreef op 21-01-2021 om 14:32:Ik ben alleen achteraf niet zo tevreden met die underscore. Maar blijkbaar mag ik dat niet meer aanpassen

Ik vind het eveneens bezwaarlijk om een liggend streepje of uitroepteken te gebruiken in mijn gebruikersnaam en alias. Graag had ik gewoon een spatie kunnen gebruiken. Zou dit nog kunnen worden gefaciliteerd, redactie?

Ha! Nu ben ik dus aan het dubbelnicken

Ik zie ineens allerlei mensen met een hoofdletter T aan t eind van hun nick. Heb ik na 15 jaar toch nog een  trendT  gezet?...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.