Over het forum Over het forum

Over het forum

Phryne Fisher

Phryne Fisher

20-05-2019 om 16:03

VSM reclame

Net hevig geschrokken We hebben ineens een reclame in beeld van VSM Prikweg waarbij een hele kolonie beestje over je scherm kruipt. Niet grappig hoor! Mijn dochter ligt nu nog onder de bank van het lachen, want ik gooide bijna mijn iPad door de kamer.

Ad Hombre

Ad Hombre

20-05-2019 om 17:18

Uitverkoop aan alterneuten?

Ik heb hem nog niet gezien (adblock), maar VSM is volgens mij een alternatieve geneesmiddelen aanbieder. De OO redactie kiest blijkbaar de kant van Guppie.

Onzekere ouders zijn natuurlijk een makkelijk doelwit voor kwakzalvers.

Flavia

Flavia

20-05-2019 om 17:24

nee Ad

VSM is fyto, geen homeopathie.
Alleen volgens hen snapt de consument dat niet, ik ben de discussie ooit met ze aangegaan.

Ja hoor

Voorspelbaar Ad.

https://www.vsm.nl/producten/

Je hoeft natuurlijk geen driedubbel uitgefaseerde homeopathische watertjes te nemen. In feite is het grootste deel van het assortiment van VSM gewoon zeer bruikbare natuurlijke producten.

De meeste mensen zweren bij Calendula bij waterpokken, tenminste zolang er nog niet tegen gevaccineerd wordt.

En Valeriaan is hier ook een bruikbaar huismiddeltje. Zo zijn er meer.

Het hoeft natuurlijk ook niet altijd chemisch/medisch.

Ad Hombre

Ad Hombre

20-05-2019 om 18:44

Flavia

Van hun website:

"VSM heeft een breed assortiment enkelvoudige homeopathische geneesmiddelen. Deze producten gaan vaak op voorschrift van een homeopathisch arts of therapeut. "

Kwakzalvers dus...

Flavia

Flavia

20-05-2019 om 18:52

Zoals ik zei, volgens hen kent de consument het verschil niet.
Dus om marketing technische redenen noemen ze het maar homeopathie.

Flavia

Flavia

20-05-2019 om 18:53

O, en

Die volksverlakkerij mag ook nog..........

Phryne Fisher

Phryne Fisher

20-05-2019 om 19:25

Nou ja

Maar het ging mij dus om de beestjes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.