Over het forum Over het forum

Over het forum

Forumbeheerder Ouders Online

Forumbeheerder Ouders Online

26-09-2013 om 15:53

Wat zou je nu nog anders willen zien?


Lucerna

Lucerna

01-01-2014 om 23:11

Lynna

Tabblad openen? Ik zit nu ook op een iPad te typen, maar bij mij zijn er nog nooit nieuwe tabbladen geopend. Hoe doe je dat?

Lucerna

Lucerna

01-01-2014 om 23:20

En ik zal wel een fossiel zijn...

...maar ik merk echt dat ik afhaak vanwege dat akelige draadspringen. *zijgt op blote knieën neer en blikt met smekende kijkers omhoog* Alsjeblieft' alsjeblieft, laat me die drasen gewoon op volgorde van startdatum kunnen sorteren... Als je geen kans ziet om elke dag in te loggen, ben je zo lang bezig om terug te vinden waar je zo enigszins in geïnteresseerd was. Je kunt niet terugvinden waar iemand op je reageerde en al die dingen in je bibliotheek zetten is evenmin handig. Ik vind dit echt zó k*****. Ik wil wel graag blijven, maar het kost me teveel moeite. Dat heb ik al eerder gezegd: dit is precies (samen met van die avatars en al dan niet bewegende smileys en animatietjes enz) waarom ik op andere fora afhaak(te). Het is niet mijn kopje thee.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-01-2014 om 23:29

Over die recente inhoud

Een discussie die in eerste niet zo interessant leek, krijgt veel reacties. Vroegâh las ik dan als ik nieuwsgierig werd de openingspost en vervolgens las ik de reacties van de laatste dag of laatste twee dagen. Was ik weer helemaal bij. Als er nu een onderwerp is met wel 80 reacties of meer zoals met de Pietendiscussie, dan laat ik het maar.
Draadjes in je bibliotheek zetten schiet niet op omdat je niet kan zien of er reacties zijn. Je moet nog steeds alles aanklikken, het enige voordeel is dat je niet door de lijst van recente draadjes hoeft te ploegen.

Suze

Suze

02-01-2014 om 11:08

Ook bibliotheek + zoeken (graag reactie forumbeheer)

Ook ik zou graag in mijn bibliotheek meteen willen zien of er nieuwe posts zijn!

En wat de zoekfunctie betreft (ernstig achteruitgegaan t.o.v. oude forum): graag zoeken in ALLE posts (nu zoekt de machine alleen in de beginpost!) EN graag sorteren op datum! (recentste berichten bovenaan).

Ik zou het fijn vinden als forumbeheer/OO nog even in dit draadje wil laten weten of het nog zin heeft dat wij hier posten EN of er nu wat gedaan gaat worden (nu of op langere termijn) aan deze twee wensen van mij (en wensen van anderen). Want de vraag is ook: forumbeheer gaat hier toch niet over, dus graag reactie of het dan doorgespeeld kan worden naar degene die er wel over gaat en graag een reactie terug of er nog wat aan het forum aangepast kan worden. Ik hoop het wel!

Henk Boeke

Henk Boeke

03-01-2014 om 15:34

Bibliotheek + zoeken (reactie van de redactie)

Beste Suze en overige forumgebruikers,

* Bibliotheek
We zullen navragen bij onze ontwikkelaars of het zichtbaar krijgen van nieuwe postings in eigen threads tegen beperkte kosten geregeld kan worden. Als het erg duur wordt, moeten we het helaas laten liggen.

* Zoekfunctie
1. Over de ordening van de zoekresultaten (chronologisch of "op relevantie") hebben we al vaak gesproken met onze ontwikkelaars. Wij zouden het graag willen maar zij niet, omdat daarmee de essentie van de zoekmachine teniet zou worden gedaan. Namelijk dat hij juist bedoeld is om te zoeken op relevantie. Maar nu er ook signalen uit de community komen hierover, zullen we het nogmaals aankaarten.

2. Dat er alleen gezocht wordt in topic-starters en niet in de reacties is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen proberen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Henk Boeke
(redactie Ouders Online)

Lucerna

Lucerna

23-01-2014 om 09:39

Essentie van de zoekmachine...

De essentie van de zoekmachine is voor mij nu helaas vooral dat je vrijwel niets terugvindt... Zelfs als je op je eigen nick zoekt, vind je niet of er gisteren iemand je naam noemde

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.