Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Relaties Relaties

Relaties

Sinilind

Sinilind

21-05-2009 om 21:15

3 dagjes weg en geen zin om te gaan


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

26-05-2009 om 18:38

En...

de combi van Fun Forest en Hertog Jan/Kasteeltuinen komt me ook bekend voor. Daar heb ik het ook met gasten over gehad. Waren jullie dat??? Ik heb blond krullend haar, meestal in een paardenstaart.

Ayanna

Ayanna

26-05-2009 om 19:34

Vrijdag

Vrijdag heb ik tot 1730 uur gewerkt dus ik heb jullie niet ingechecked... Maar zaterdag aan de balie, dat moet ik wel geweest zijn. Fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad. Sinizoon ook een beetje genoten???
Oh ja, volgens mij weet ik ook precies welke jongelui jij bedoelt in die jacuzzi. Waren volgens mij dezelfde die vroegen of ik mee ging naar de sauna..!! Nou ja, ik had je moeder kunnen zijn.....bwvs dan...

Holiday

Holiday

26-05-2009 om 19:36

Nou zeg wat een toeval!

Bonjour! Hier meldt zich ook de franse echtgenote van de collega...
Geintje hoor! Het zal je gebeuren.

Ayanna

Ayanna

26-05-2009 om 20:09

Grapjas..

bertje1

bertje1

26-05-2009 om 20:57

Waarom

waarom voel je je eigenlijk zo? Het lijkt me eerder een half burnoutje dan 'gewoon pms' of lees ik teveel??? Je moet natuurlijk wel zorgen dat alles niet op jou neer komt.
Kun je je eens afvragen: Waarom wil je het niet???

en als je gewoon niet wil: misschien kun je gewoon niet gaan en het bij hun in het huisje laten organiseren!

Asa Torell

Asa Torell

26-05-2009 om 21:13

Gelukkig sini

dat het allemaal is meegevallen! (ik hoop voor je man dat hij hier wel meeleest en ziet dat het een goede actie van hem was, hahaha, maar dat heb je hem vast al wel verteld). Behalve die jacuzzi-figuren dan, klinkt inderdaad vreselijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.