Relaties Relaties

Relaties

+ Brunette +

+ Brunette +

30-03-2011 om 17:09

Aan degenen die een relatie met een gebonden man hebben of hadden.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Martine

Martine

10-04-2011 om 21:26

Brunette heeft gelijk

Natuurlijk heeft ze gelijk. En diep van binnen weten alle minnaressen van getrouwde mannen dat. Maar toch, je wil zo graag geloven dat hij het echt meent dat jij zijn Grote Liefde bent! Het heeft te maken met de hormonen en de verliefdheid, die zorgen inderdaad voor die blinde vlek. Helaas.

Bella zegt dat ze het niet begrijpt en dat begrijp ik dan ook wel weer. Omdat zij redeneert vanuit een nuchtere toestand, niet geplaagd door hormonale blindheid. Dan kún je het ook gewoonweg niet begrijpen, dat er zoveel vrouwen zijn die "erin trappen". Tot het je zelf overkomt, dan ineens wordt het een ander verhaal.

Brunette, ik vind het naar om te lezen dat jouw relatie zich nu in zwaar weer verkeert. Ik hoop dat jullie eruit komen en ik wens je dan ook veel sterkte.

Groetjes,
Martine

Tihama

Tihama

11-04-2011 om 21:43

Begrijpen

"Omdat zij redeneert vanuit een nuchtere toestand, niet geplaagd door hormonale blindheid. Dan kún je het ook gewoonweg niet begrijpen, dat er zoveel vrouwen zijn die "erin trappen". Tot het je zelf overkomt, dan ineens wordt het een ander verhaal. "

Ik weet het niet. Het is mij overkomen dat ik een 'relatie' had met een hele leuke jongeman. Tjonge, wat was hij geweldig. Tot ik er na 4 weken achterkwam, dat ik de bijvrouw was.....Ik heb geen seconde geaarzeld. Ik was toen 19, dus dit was niet eens op uitgebreide levenservaring gestoeld.

Ik begrijp het dus niet. Het lijkt mij zo ontzettend logisch om op zo'n moment je verstand te laten zegevieren. Het doet ff pijn, maar het voorkomt veel meer pijn in de toekomst. Oja, en geen handvol, maar een landvol zei ik altijd na elke breuk. Genoeg zoeken en dan vind je vanzelf kwaliteit Don't go for second best. In het geval van mannen die jou of partner belazeren komt zelfs second best niet eens in de buurt van de kwaliteit.

Tihama

over leven

over leven

12-04-2011 om 18:14

Begrijpen

Door dat hij stil hield dat hij een relatie had, kwam je er met een schok achter dat je werd belazerd. Dat is denk ik anders dan wanneer je een beetje gek bent van iemand waarvan je wel weet dat die gebonden is. Als die persoon werk van je gaat maken en verteld hoe slecht het thuis wel niet is, dan wordt de stap, nou maak het eerst maar eens uit makkelijker over gelagen. Ik begrijp dat wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.