Relaties Relaties

Relaties

Gluurder

Gluurder

10-11-2012 om 14:42

Auw.... vreemd smsje gelzen

Mijn nick verraadt het al: ik heb gegluurd in zijn gsm. Tot mijn stomme verbazing las ik dit bericht van zijn ex::

Als jij ook wil, dan wil ik een keer met je naar bed. Het moet wel bij jou, want kan niet bij mij. x ....
Het was verzonden om 2.39 op 23 september. N.B. Zijn verjaardag. Verjaardagacadeau?

Wij hebben sinds medio februarie dit jaar een relatie gekregen. Wij waren (nog steeds) collega's en hij heeft me verteld toen een jaar vrijgezel te zijn geweest. Ik al zo'n 4 jaar en echt ik wilde niet eens een man, pas toen zijn bedoelingen duidelijk waren ben ik over een 'ons' gaan nadenken.

Al voor we wat kregen heb ik via, via wel eens gehoord dat ze hem liet stikken toen hij zijn baan verloor (hij werkt als vrijwilliger nu bij ons bedrijf) Dat ze een 'golddigger' was. Hij heeft mij verteld dat ze toendertijd achter hem aan zat (sms-jes van hij hij niet wist wie) dat ze hem opwachtte... Dat hij nog nooit achter een vrouw aan hoefde voor hij mij achterna zat. (Ik ben nr 3????) We zijn 50 allebei. Ik geloof hem. Hij is niet het type. Hij is best onzeker en zegt liever 'ja' terwijl hij liever 'nee' zou zeggen.

Maar nu dat sms-je dat ik heb ingezien omdat hij zijn telefoon bij mij liet liggen vanochtend. En omdat ik er in heb 'gegluurd'. Ik ben er bijna van overtuigd dat hij dit 'ter kennisname' heeft gelezen en er niet op heeft gereageerd. Ik heb teminste geen rare dingen opgemerkt over gedragsverandering of inconsequenties van hem. Maar zoals gezegd hij zegt liever ja op alles wat hem wordt gevraagd om geen ruzie te krijgen. Maar...
Hoe diep zit ze nog bij hem en heeft hij mogelijk aan haar verzoek voldaan? We wonen niet samen en hij heeft vrij op dagen dat ik werk en andersom. Zelden hebben we een dag samen vrij. We werken wel vaak samen op een rit. We werken bij een bedrijf dat begeleiding van ouderen biedt bij uitstapjes. We zijn dan chauffeur en begeleider op een personenbusje. Of we werken samen en wisselen af als chauffer en bijrijder, of we rijden ieder een busje.
Hij zou wel willen samenwonen maar ik niet. Ik heb sinds een 14 maanden een woninkje nadat ik op straat ben komen te staan na een dramatisch verlopen scheiding.en totaal geen behoefte om dat op het spel te zetten. (Dat een relatie stuk kan lopen weet ik maar al te goed.)
Kortom, wat moet ik hiermee? Dat sms-je is best al 'oud', ik heb geen veranderingen in hem gemerkt, en bovendien ik had niet mogen kijken en van niets geweten als ik dat niet had gedaan. Maar toch....
Hoe groot is de weerstand tegen zijn ex?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gluurder

Gluurder

10-11-2012 om 15:21

Getver en nu

Hoe kan ik een gesprek met hem beginnen? Zomaar toegeven dat ik in zijn gsm heb gekeken? Liever niet, dus dat als laatste optie. Denk met me mee.

Hanny61

Hanny61

10-11-2012 om 17:28

Tja

als je in een gsm gaat kijken, kun je info te zien krijgen, die je misschien niet had willen zien. Ik zou maar eerlijk opbiechten dat je het berichtje hebt gelezen en dat je daar vragen bij hebt. Als hij boos wordt en/of jullie relatie hiervoor wil opgeven, dan weet je dat dit niet voor de eeuwigheid was. Daarnaast raad ik je aan in het vervolg niet te neuzen in iets wat niet van jou is en erop te vertrouwen dat je partner je wel op de hoogte zal brengen, als dit nodig is.

Vic

Vic

10-11-2012 om 23:24

Nou

Stiekem gluren is natuurlijk niet goed, maar als je daar vreemde dingen vindt (en dus zeker van deze aard) kun je daar best naar vragen. Een eventuele boze reactie van je partner is vooral bedoeld om de aandacht van de inhoud af te leiden.

Waarom

wat was de reden dat je in zijn telefoon bent gaan zoeken? Blijkbaar verwachte je dat er iets zou zijn?
Wanneer je hem hiermee gaat confronteren helpt het als je voor jezelf duidelijk hebt waarom je bent gaan zoeken naar iets...

Kaaskopje

Kaaskopje

11-11-2012 om 14:58

Tja

toch maar schoorvoetend melden dat je zijn berichtje hebt gelezen met een verontschuldiging eraan toegevoegd en dat je natuurlijk helemaal geen reden hebt om hem niet te vertrouwen. Maar 'waarom stuurt zij je zo'n berichtje?'

Gluurder

Gluurder

12-11-2012 om 10:25

Waarom gluurde ik

Ik stuur hem regelmatig lieve berichtjes en ik heb gekeken of hij ze allemaal ontvangen had. En je scrollt in zijn telefoon van sms naar sms. Toen stuitte ik op deze. Niet omdat ik 'm niet vertrouw.

koentje

koentje

12-11-2012 om 12:35

Dan zeg

je dat toch tegen hem?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.