Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Bezorgde oma, hoe is het nu?

Bezorgde oma, ik ben zo benieuwd hoe het nu met je gaat en met de relatie met je kind. Is er iets positief veranderd?
Liefs Geerke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bezorgde oma

bezorgde oma

23-03-2013 om 17:17

Voorzichtig positief

Hallo geerke, wat lief dat je naar ons informeert! Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het nu gaat, maar ik ben voorzichtig optimistischer dan ik was.
Ik heb een flinke afstand gehouden, ook nu mijn kind het contact weer heeft hersteld. Razend moeilijk is dat, maar ik zie dat niemand ermee gebaat is als ik afwisselend als trooster of als boevrouw tussen hen in sta. Ze moeten het helemaal zelf gaan doen. Ik moet vertrouwen hebben in hen en in de hulpverlening.
Mijn kind vertelde me dat het weer een training voor woedebeheersing gaat doen en nu nieuwe medicatie heeft voor de psychische problemen. Ook uit alle andere verhalen kon ik merken dat mijn kind ontzettend hard werkt om zichzelf en de gezinssituatie te versterken. Ik ben hier erg trots over.
Ik ben nog steeds op zoek naar een pied a terre in de buurt. Mijn kind vond het heel fijn om te horen dat ik letterlijk wil investeren om dichter bij ze te kunnen zijn en om hun een plekje te kunnen geven waar ze ven stoom kunnen afblazen als dat nodig is.
Kortom: ik heb goede hoop!

Jo Hanna

Jo Hanna

23-03-2013 om 23:04

Fijn om te horen!

Mooi dat je trots kunt zijn op je dochter. Dat doet haar vast ook goed. Ik hoop natuurlijk voor jullie dat die opgaande lijn zich doorzet.
Groet, Jo Hanna

mijk

mijk

24-03-2013 om 11:42

Wat een goede berichten.....

En een plek in de buurt lijkt me voor iedereen een heel goed idee!

mik

typen op mijn i-pad is lastig!p

Rafelkap

Rafelkap

24-03-2013 om 19:14

dat klinkt zeker hoopvol Bezorgde oma! Heel veel sterkte verder!

Geerke

Geerke

25-03-2013 om 14:08 Topicstarter

Fijn

Wat fijn dat het allemaal voorzichtig de positieve kant op gaat. Hopelijk vind je binnenkort een plekje in de buurt van je kind.
Liefs Geerke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.