Relaties Relaties

Relaties

denise

denise

04-07-2011 om 20:17

Datingsites

Hebben jullie een tip voor een leuke datingsite? Ik zie door de bomen het bos niet meer en hoor verschillende verhalen o.a. over relatieplanet.

Ervaringen ook welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

05-07-2011 om 06:37

Verschillende

Ik heb goede ervaringen gehad met relatieplanet, e-matching en paiq. Ik weet niet of de een nou beter is dan de ander. Overal kunnen vreemde mannen op staan. Hoewel het raarste wat ik heb meegemaakt een man was die wel een erg oude foto had opgestuurd. Dus dat valt nog wel mee.

Ik vond het wel een heel spannende leuke tijd! Vlinders in mijn buik, wachten op mailtjes van net die ene leuke man Geniet er van!

mar42

mar42

05-07-2011 om 22:29

Mijn ervaring...

Ik heb een goede ervaring gehad met Parship; is niet heel goedkoop, maar het feit dat je ervoor betaalt schrikt volgens mij de mensen met foute bedoelingen toch wel enigszins af.... Ik vond zelf bijvoorbeeld Lexa erg laagdrempelig, denk dat daarop veel mensen zitten die een los avontuurtje zoeken.
Bij Parship vul je eerst een test in en wordt er gezocht naar iemand die met je "matcht". Dit is heus niet zaligmakend, maar bij mij werkte het: ik ben nu al bijna drie jaar gelukkig met mijn tweede date die ik destijds had .
Was een spannende tijd, veel succes en plezier dus gewenst!!

koentje

koentje

06-07-2011 om 11:17

Ik heb wel begrepen dat

relatieplanet bijv. ook leuke singlefeesten geeft. ..

Muizemeis

Muizemeis

06-07-2011 om 16:42

Ben nog niet gelijk op zoek naar een relatie, daarvoor ben ik tekort gescheiden, maar vind de contacten op Paiq heel leuk. Het is gratis, de mannen die op sex uit izjn zijn daar zo duidelijk in dat ik het gelijk weet en ze dump En de andere contacten zijn erg leuk. Inderdaad niet te lang chatten is ook mijn ervaring, anders kunnen er gevoelens komen die niet terecht kunnen zijn. I kheb inmiddels er een goeie vriend aan overgehouden en evengoed al wat gedate.
Mijn ervaring met sites die gratis lijken is dat je voor leuke acties wel moet betalen.
Muizemeis

lies

lies

07-07-2011 om 14:01

Lexa

ik heb mijn vriend via lexa leren kennen.

e-matching heb ik ook geprobeerd.
relatieplanet ook, maar beide vond ik persoonlijk niets.
er zitten altijd rare mannen tussen op allerlei sites denk ik dan maar.

ik heb het getroffen. een geweldig lieve man.
ik heb ook dates gehad die catastrofe waren hoor.
wat al eerder is geopperd niet lang mailen e.d.
gewoon op neutrale plek waar veel mensen zijn meeten.
dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt om het zo maar te zeggen.

Arawen

Arawen

08-07-2011 om 14:14

Gratis vs betaald

Ik ben nu bijna een jaar geleden, op aanraden van een vriendin, gestart bij een gratis site; Knuzz. Poosje later ook ingeschreven bij diens gratis 'zusje'; Relatieklik. Ja, er zit veel kaf tussen het koren, hoewel ik persoonlijk gelukkig nooit ben geconfronteerd met mannen die achteraf gebonden bleken te zijn of zo. Wel veel 'viezerikken' die direct 1-op-1 MSN contact willen en vervolgens meteen gaan vragen of je geschoren bent of zo..
Daarom heb ik ook een tijdje ingeschreven bij een betaalde site: Relatieplanet. Maar eerlijk gezegd vond ik er wat dat betreft geen verschil tussen zitten. Gehalte 'viezerikken' wat net zo groot...
Wat mij wel erg bleek te bevallen, en dat is gelijk ook mijn tip: chatten. Zowel Knuzz als Relatieklik (en trouwens ook Relatieplanet) hebben een chatbox. Ik bleek het heel leuk te vinden om mijn lege uren 's avonds op de bank (kids in bed) te vullen met 'ouwehoeren' in de chatbox. Vooral Relatieklik is heel kleinschalig en een paar keer per week trof ik zo telkens dezelfde mensen in de box. Het werden bijna een soort van virtuele vrienden.. Zo leer je elkaar beter kennen op een wat minder gespannen manier (je ziet hoe iemand reageert zonder alleen mailtje op een profiel te hoeven sturen) en zo heb ik uiteindelijk ook mijn lief leren kennen.. Iemand die waar ik misschien helemaal niet op had gereageerd als ik alleen zijn profiel had bekeken. Ondertussen zijn we al een aantal maanden bijzonder gelukkig met elkaar.
Overigens; ik kan alleen maar beamen dat internet daten geweldig is voor je zelfvertrouwen (als vrouw) want je kunt meestal kiezen hihi. Ik ben, voor mijn lief, een paar keer uit geweest met anderen en ik heb nooit een rot-ervaring gehad. Gewoon 'normaal' voorzichtig zijn en mannen die direct sexuele toespelingen doen direct afkappen (tenzij je uit bent op alleen 1 spannende avond natuurllijk)..
Ik chat nog steeds wel eens, gewoon voor de gezelligheid, met bekenden in de box. Maar verder doe ik niet meer aan (internet)daten. Ik heb gevonden..

Succes en vooral veel plezier,
Arawen

Muizemeis

Muizemeis

11-07-2011 om 10:07

Vraagje arawen

Knuzz is toch ondeugend daten geworden, of heb ik dat mis? daarbij heb ik nl het idee dat het alleen maar om sex gaat.
Ik heb met de dates ook geen nare ervaringen, met eentje lang gechat en dat is een vrined geworden. De andere dat was ook erg leuk. Maar ik vind het vooral leuk wat vitamine M te krijgen door het chatten.
Muizemeis

Arawen

Arawen

11-07-2011 om 12:41

Voor muizemuis

Nee, Knuzz is niet voor sex-chat.. Denk dat jij Second Love of zoiets bedoeld (daar hoor ik de radio-commercials wel eens van..). Knuzz en Relatieklik zijn van dezelde eigenaar, zelfde principe, allebei gratis. Knuzz is veel groter dan Relatieklik en 'vroeger', in mijn tijd (een paar maanden geleden) hadden ze nog ieder een eigen chatbox. Die van Knuzz zat stampvol en daarin werd alleen geouweh**rt, terwijl die van Relatieklik veel kleiner was en telkens hetzelfde clubje mensen aantrok. Twee van die mensen waren mijn lief en ik.
Ondertussen zijn de chatboxen van Knuzz en Relatieklik door de eigenaar samengevoegd. Haalt een stuk van de lol af, vind ik zelf, want ik kom soms op een verveel-moment nog wel eens langs om ff te kletsen.
Schijnt dat de eigenaar wel iets nieuws is begonnen: Pepper. Ook weer volgens hetzelfde gratis principe. Geen idee of dat wat is: ik hoef niet meer..

Muizemeis

Muizemeis

11-07-2011 om 19:46

Arawen,

als ik op Knuzz google dan kom ik nl bij ondeugend daten, maar ga nog even verder zoeken.
Pepper is niets, al heel snel gehackt en voor bijna alles moet je betalen.
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.