Relaties Relaties

Relaties

K. Dootje

K. Dootje

02-12-2012 om 18:17

Datingsites

Omdat ik niet alleen verder wil, wil ik actief op zoek. Ik vond in het archief niet echt het antwoord dat ik zoek vandaar dus een nieuwe discussie...

Ik heb me ingeschreven op Parship maar vind het om onbeperkt berichten te sturen heel erg duur. Zeker gezien het geld er in 1 keer afgaat. Hoe zit het met niet betalend? Komen de berichten na een tijd toch vrij of is niet betalen geen optie bij parship?

Met welke andere sites hebben jullie ervaring? Welke zijn de betere?

Bedankt!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik lees mee!

Ik had een proefmaand bij ematching en nu staat mijn profiel er nog gratis op. Ik kan dan wel benaderd worden, maar ik kan zelf niet benaderen. Dan moet je dus lid worden. Het is voor mij nog een probeersel, nog niet echt "op zoek".

zus

zus

02-12-2012 om 22:06

Relatieplanet

Ik heb zelf geen ervaring met dit soort sites, maar mijn zus wel. Dankzij Relatieplanet heeft ze nu een leuke vent, wonen ze samen en hebben inmiddels twee kindjes. Ook een vriend van mij heeft via die site zijn huidige vrouw leren kennen.

dating

dating

03-12-2012 om 07:57

Rp en lexa

mijn vriendin heeft haar vriend via relatieplanet leren kennen. Zij heeft nu net twee weken geleden met haar vriend een kindje gekregen.

Ik heb mijn partner via lexa leren kennen. Wij zijn nu drie jaar samen en hebben samen ook een kindje.

Wat mij destijds wel opviel is dat je als vrouw gigantisch veel reacties kreeg van allerlei mannen. En dat hun profiel niet altijd overeenkwam met de werkelijkheid. Ik ben niet ellenlang gaan mailen, maar heb altijd vrij snel afgesproken. dan weet je gelijk met wie je te maken hebt.

Succes.

Nien

Nien

03-12-2012 om 18:15

Lees ook mee