Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-01-2026 om 15:47
Mijn man en ik zijn dit jaar 10 jaar samen, 5 jaar getrouwd Hij wordt 40 en ik 35.
Alle reden voor een feest. Ook gezien er strenge corona-maatregelen waren tijdens ons huwelijk, waardoor er 30 mensen aanwezig mochten zijn.
Mijn man vind het prima als ik iets plan, mits niet belachelijk duur.
Alleen nu ik groen licht heb, mis ik de inspiratie wat voor soort feest ik wil geven voor +/- 100man.
Ik zou wel graag iets Chiques willen met het oog op echt ons huwelijksfeest als nog geven. Maar wel ook leuk voor de kinderen is.
Zouden jullie willen meedenken?
11-01-2026 om 19:45
Had je een trouwjurk? Past die nog? Alsnog een grote bruidstaart en een champagnetoren? De kinderen mooie kleding aan. Dan heb je al een feestelijke en bijzondere setting. Voor 100 man een paar foodtrucks of een chique diner, dat maakt dan niet meer uit
11-01-2026 om 20:00
Mijn man vind het prima als ik iets plan, mits niet belachelijk duur.
Heeft hij zelf echt geen ideeën? Jullie zijn toch met elkaar getrouwd? En nou mag jij het uitzoeken.
11-01-2026 om 21:36
In welke regio en in welk seizoen willen jullie het feest houden? Is het de bedoeling dat er gedanst wordt? Wat is het budget hiervoor?