Relaties Relaties

Relaties

Guinevere

Guinevere

19-04-2009 om 20:26

Heb het helemaal gehad met zwager

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bellefleur

Bellefleur

21-04-2009 om 10:29

Guinevere,

Blijft het feit dat je heel heel erg gekwetst bent door je zwager. Maar gun hem niet de eer jouw leven te verzieken.

Houd het bij jezelf

Ik denk dat het belangrijk is het bij jezelf te houden. JIJ wilt hem niet meer zien omdat het je van streek maakt. De grafschennis is de (heel grote) druppel, maar de echte aanleiding is natuurlijk dat jij hem (in de ergste graad) niet mag! Wat anderen doen (je man, je zus) is hun probleem, maar JIJ hebt geen behoefte meer aan je zwager en wilt hem niet meer zien.
Succes, wat is het toch vreselijk als je aan mensen die je zo laten voelen ook nog eens vast lijkt te zitten door een familieband of wat dan ook.

Kees

Kees

27-04-2009 om 09:59

Aangifte doen

Ik zou direct samen met je vader aangifte gaan doen van grafschennis! Is die vent helemaal van de pot gerukt zeg! Inderdaad wat iemand al zei: hij heeft gewoon met zijn poten van het graf van zijn schoonmoeder en de vrouw van je vader af te blijven!

Wat heeft die debiel de volgende keer in zijn zieke kop zitten als jullie nu geen actie ondernemen?!! Dit soort verziekte geesten gaan steeds verder hoor als je ze niet duidelijk maakt "tot hier en niet verder", geloof me.

Die moet even flink op zijn nummer gezet worden nu. Dit is echt je reinste gekkigheid.

Lidie Schoonhoven

Lidie Schoonhoven

27-04-2009 om 15:58

Outsider, juist lief

Outsider, ik ken het verhaal erachter verder niet, er zal wel meer meespelen. Maar schoonouders die hun overleden kleinkindje erkennen en het grafje bezoeken (en er iets neerleggen), terwijl ze het niet eens gekend hebben, dat vind ik juist heel erg mooi. Je hoort zo vaak dat overleden kindjes niet meer meetellen.

Kees

Kees

28-04-2009 om 08:50

Outsider

Afgaande op wat jij verteld, is het inderdaad NIET LIEF! Ik vind het zelfs ronduit achterbaks van je schoonouders. Getver, wat heb je er toch enge mensen op deze aardkloot rondlopen zeg!

Lidie Schoonhoven

Lidie Schoonhoven

28-04-2009 om 09:17

Oh, ok

Dat was dan het stukje verhaal dat ik nog niet kende. Inderdaad: niet lief.

Guinevere

Guinevere

05-05-2009 om 21:49

Ben er weer

Daar ben ik weer, even op vakantie geweest en nu zie ik alweer nieuwe reacties staan. In de tussentijd heb ik nog niets gehoord van zus en zwager, en heb zelf ook geen actie ondernomen. Wel droomde ik dat ik mijn zwager tegenkwam en hem op kalme wijze vertelde dat hij over mijn grens was gegaan. Helemaal bevredigend voelde dat nog niet.
In elk geval ben ik nog niet teruggekomen op mijn besluit om met hem te breken, en dan niet alleen om zijn "grafwijzigingen" maar ook om het constante belachelijk maken van andere mensen (mijn vader in het bijzonder).
Niet leuk als mensen wijzigingen gaan aanbrengen op het graf van iemand waar ze niets mee hadden, en helemaal niet ongevraagd, ik kan me je ergernis wel voorstellen, Outsider! Een bos bloemen neerzetten kan natuurlijk wel maar als de "verbeteringen" de sfeer van het graf aantasten gaat het echt te ver! Kan het zijn dat ze op deze manier een soort spijt betuigen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.