Relaties Relaties

Relaties

Tippylee

Tippylee

10-06-2011 om 08:34

Heeft iemand problemen gehad met opzeggen en/of rekening?

Ik wil graag weten wat ik in dat geval nog kan doen.
Het is nl. zo dat ik een en/of rekenning heb, maar daar wil ik vanaf. Wat als degene niet mee wil werken? Degene vindt het nl. erg makkelijk dat ik alles doe omdat zij vaak in het buitenland verkeerd. Ik heb toendertijd een stomme fout gemaakt om hierin meetegaan en besefte toen eigenlijk niet wat dit allemaal betekent voot mij en mijn gezin.

Tippy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sassie

Sassie

10-06-2011 om 09:34

Uhhm

je zegt: "wat dit allemaal betekent voor mij en mijn gezin". Wie is die "zij" dan?

Rosase

Rosase

10-06-2011 om 10:23

Omzetten

Kun je hem ook niet omzetten een gewone rekening die alleen op haar naam staat?

Lijkt me toch heel raar dat je aan een rekening vast zit tegen je wil. Ik zou evt. roodstaan en zo wel blokkeren. Maar ik kan me wel voorstellen dat er dan nog wel wat probleempjes overblijven.

+ Brunette +

+ Brunette +

11-06-2011 om 12:52

Verklaar je nader

Ook ik mis informatie. De tip om geen geld van jou op die rekening te laten staan ligt nogal voor de hand maar ik vermoed dat er meer loos is en dat je er te veel tijd in moet steken. Als je voor "geen geld meer inpompen" kiest, ga dan wel na of die rekening flink in het rood mag want je blijft medeverantwoordelijk.

Tippylee

Tippylee

15-06-2011 om 18:21

Heb nog een vraag over rabobank

Zonder te veel uittewijden over het hoe en waarom, wil ik het volgende nog vragen.
Ik heb een en/of met mijn moeder zonder dat ik het wist, ik bedoel, ik kan me niet meer herinneren dat ik er voor getekend heb( heb cvs en kan me veel dingen niet meer herinneren) Ik heb er ook geen kopie van.
Volgens de Rabobank hoeft dat ook niet. Zij hebben het officiele document ingescaned (?) en het papieren document ligt in een doos in het archief. Als ik dit wil opvragen kost het me €45,- Is dit normaal?
Ik denk nl. dat er toch niet helemaal volgens de procedure gewerkt is toendertijd.
Tippy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.