Relaties Relaties

Relaties

Ik kan geen vrienden maken


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inkie (o.t)

Ik heb hier al diverse malen opgegooid dat ik in Deventer woon dus dat mag je gerust opschrijven hoor

Oja

anders kom ik gewoon een keer alleen die kant op moet te regelen zijn.Kan ik jullie mooie kleine mannetje bewonderen!

wilma66

wilma66

27-02-2009 om 20:10

Ik heb ook niemand

Ik had vroeger genoeg vriendinnen.
Maar ik weet echt niet wat er is, ik heb ook niemand meer.
Iedereen is verhuisd.
Of heeft het te druk met andere dingen
Ik zou het zo leuk vinden om eens lekker tegen een vriendin uit te huilen of lekker tegen aan te kletsen.
Of gezellig winkelen of weet ik veel wat.
Woont er iemand hier in Amsterdam die er behoefte aan heeft.

Hahah wie heeft er hier zin in een bakje koffie haha.

Branca

Gezellig, moet je doen!!

Branca en esmee

ik bedoelde niet dat je niet mee kan rijden hoor branca, meer dat we dan even een andere dag moeten prikken omdat ik anders heen en weer blijf rijden richting deventer...

Ik snap hem wel inkie

je wil gewoon niet olang met mij in de auto zitten hahaha nee joh ik snap het lijkt me ook logisch toch.Als ik een goeie dag heb kan ik misschien ook zelf rijden !! ik zie je morgen

Hee wilma kijk eens

Kijk eens naar het bericht van 24 feb in deze draad, titel: Vriendinnen gezocht omg. Amsterdam. Afzender: Mam-alice:
"Hi allemaal, ik ben ook op zoek naar vriendinnen in de buurt! Woon in Amsterdam, ben op weg naar de 40 en heb een baby van bijna een jaar. Wie heeft zin om samen te buggyen, Artis in te gaan, baby-zwemmen of een bakkie te doen? Graag! Mijn mailadres is [email protected]"
Nou...... jullie wonen beiden in Amsterdam! Ik zou zeker eens kennismaken!!
Groetjes Geerke

Wilma mail je me?

Hi Wilma,

zie dat jij vriendinnen in Amsterdam zoekt, nou graag!
Mijn mailadres is [email protected]!

Goede ervaringen delen

Hey luitjes, zonde als dit draadje zo weer weg is (tenzij het niet meer nodig is natuurlijk)! Branca, jij bent toch bij Inkie geweest? Hoe was het (zodat anderen ook kunnen zien of dat nou eng is of niet, omdat je elkaar nog niet kent) - en Wilma en Mam-Alice hebben jullie contact gehad?
Ook goede ervaringen delen hier hoor!

Wou ik ook al vragen

Branca en Inkie, hoe was het? Komen jullie nog samen bij mij op de koffie of toch maar ieder apart?

De kleine is er over een week, dus over een paar weken kunnen we gaan plannen hoor, haha!

Hoe het was

Ik vond het super gezellig maar ik kon niet zo heel lang blijven had een zieke puber thuis die om een uur of 11 een berichtje stuurde dat hij wakker was enof ik naar huis kwam.En ik had zelf ook een onrustige maag 'smorgens 2 x ge.....gd en op de terugweg onderweg ook nog een keer dus ik was niet echt op mijn best.
Sorry inkie! kom maar gauw weer een keer bij mij\

Branca en esmee

geeft niks hoor!
ik vond het ook gezellig en gelukkig ben ik niet ziek geworden pfffft

enne wat mij beteft gaan we gewoon samen naar esmee

Inkie en branca

Oh, gezellig!! Kan me er nu al op verheugen, haha

Goed idee

als we het zo kunnen plannen inkie lijkt me super !!

Geen reactie; tip voor zoekers

Hi Geerke,

tot dusver heb ik nog geen rea van Wilma (of anderen).
Wel een tip voor iedereen die vriendinnen zoekt,
www.vriendinvoorjou.nl

Alice

Vergelijkbaar draadje!

Er staat een vergelijkbaar draadje in het Nieuwe Huishouden!!
"ik mis een vriendin" van Madge.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.