Relaties

Knofje
03-02-2009 om 13:19
Ik kan geen vrienden maken
Als kind had ik best veel vrienden en vriendinnen. Tot en met de middelbare school was er geen enkel probleem.
Na de mavo is het me nauwelijks gelukt om vrienden te maken. Ik weet gewoon niet meer hoe het moet.
Ik heb het in het verleden geprobeerd, op de koffie, nog een keer op de koffie, maar geen reactie terug. Bij een vereniging aansluiten, heel gezellig, maar buiten de vereniging om kwam er niets.
Er is een tijd geweest dat ik 's ochtends om 10 uur mijn huis netjes had, want stel er zou iemand langs komen. Ik ging met mijn baby elke dag wandelen in de hoop iemand tegen te komen die een praatje met mij maakte. Graag zou ik vrienden vinden en houden, maar hoe????
Sinds kort heb ik geen werk meer en zie ik dus behalve man en kinderen echt bijna niemand meer. Ik ben bijna zo ver dat ik me er maar bij neerleg en moet accepteren dat het nooit meer goed komt, soms maakt het me heel erg verdrietig, wanhopig.
Ik weet niet wat er mis is met mij........

EsmeePF
27-02-2009 om 11:14
Inkie (o.t)
Ik heb hier al diverse malen opgegooid dat ik in Deventer woon dus dat mag je gerust opschrijven hoor

branca2
27-02-2009 om 14:00
Oja
anders kom ik gewoon een keer alleen die kant op moet te regelen zijn.Kan ik jullie mooie kleine mannetje bewonderen!

wilma66
27-02-2009 om 20:10
Ik heb ook niemand
Ik had vroeger genoeg vriendinnen.
Maar ik weet echt niet wat er is, ik heb ook niemand meer.
Iedereen is verhuisd.
Of heeft het te druk met andere dingen
Ik zou het zo leuk vinden om eens lekker tegen een vriendin uit te huilen of lekker tegen aan te kletsen.
Of gezellig winkelen of weet ik veel wat.
Woont er iemand hier in Amsterdam die er behoefte aan heeft.
Hahah wie heeft er hier zin in een bakje koffie haha.

inkie1979
03-03-2009 om 12:40
Branca en esmee
ik bedoelde niet dat je niet mee kan rijden hoor branca, meer dat we dan even een andere dag moeten prikken omdat ik anders heen en weer blijf rijden richting deventer...

branca2
04-03-2009 om 08:49
Ik snap hem wel inkie
je wil gewoon niet olang met mij in de auto zitten hahaha nee joh ik snap het lijkt me ook logisch toch.Als ik een goeie dag heb kan ik misschien ook zelf rijden !! ik zie je morgen

Geerke
04-03-2009 om 11:21
Hee wilma kijk eens
Kijk eens naar het bericht van 24 feb in deze draad, titel: Vriendinnen gezocht omg. Amsterdam. Afzender: Mam-alice:
"Hi allemaal, ik ben ook op zoek naar vriendinnen in de buurt! Woon in Amsterdam, ben op weg naar de 40 en heb een baby van bijna een jaar. Wie heeft zin om samen te buggyen, Artis in te gaan, baby-zwemmen of een bakkie te doen? Graag! Mijn mailadres is [email protected]"
Nou...... jullie wonen beiden in Amsterdam! Ik zou zeker eens kennismaken!!
Groetjes Geerke

Mam-alice
04-03-2009 om 12:28
Wilma mail je me?
Hi Wilma,
zie dat jij vriendinnen in Amsterdam zoekt, nou graag!
Mijn mailadres is [email protected]!

Geerke
06-03-2009 om 14:37
Goede ervaringen delen
Hey luitjes, zonde als dit draadje zo weer weg is (tenzij het niet meer nodig is natuurlijk)! Branca, jij bent toch bij Inkie geweest? Hoe was het (zodat anderen ook kunnen zien of dat nou eng is of niet, omdat je elkaar nog niet kent) - en Wilma en Mam-Alice hebben jullie contact gehad?
Ook goede ervaringen delen hier hoor!

EsmeePF
06-03-2009 om 20:34
Wou ik ook al vragen
Branca en Inkie, hoe was het? Komen jullie nog samen bij mij op de koffie of toch maar ieder apart?
De kleine is er over een week, dus over een paar weken kunnen we gaan plannen hoor, haha!

branca2
07-03-2009 om 09:52
Hoe het was
Ik vond het super gezellig maar ik kon niet zo heel lang blijven had een zieke puber thuis die om een uur of 11 een berichtje stuurde dat hij wakker was enof ik naar huis kwam.En ik had zelf ook een onrustige maag 'smorgens 2 x ge.....gd en op de terugweg onderweg ook nog een keer dus ik was niet echt op mijn best.
Sorry inkie! kom maar gauw weer een keer bij mij\

inkie1979
08-03-2009 om 12:30
Branca en esmee
geeft niks hoor!
ik vond het ook gezellig en gelukkig ben ik niet ziek geworden pfffft
enne wat mij beteft gaan we gewoon samen naar esmee

Mam-alice
10-03-2009 om 13:50
Geen reactie; tip voor zoekers
Hi Geerke,
tot dusver heb ik nog geen rea van Wilma (of anderen).
Wel een tip voor iedereen die vriendinnen zoekt,
www.vriendinvoorjou.nl
Alice

Geerke
13-03-2009 om 10:21
Vergelijkbaar draadje!
Er staat een vergelijkbaar draadje in het Nieuwe Huishouden!!
"ik mis een vriendin" van Madge.