Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-08-2009 om 20:09
Beste allemaal,
Ik mis binnen mijn relatie intimiteit/aanraking/begeerd worden/aandacht/waardering.
Mijn man zegt: 'dat begrijp ik maar ik ben niet bij machte om dat te veranderen.'
Eigenlijk speelt dit al een jaar of 1,5 binnen onze relatie. Als ik heel eerlijk ben al vanaf het begin van onze relatie.
Op een of andere manier dacht ik dat het beter zou gaan in de toekomst. Niet dus.
Wat ik mis is gewoon simpelweg een'lichte' aanraking, een bloemetje af en toe, een lieve zachte kus, een stevige knuffel, een knipoog of een ander lief gebaar. Het hoeft allemaal niet groots te zijn.
Daarbij mis ik ook dat ik het gevoel ben dat ik de liefste, leukste, mooiste en meest sexy vrouw bent die hij kent (bij wijze van spreken dan natuurlijk....)!
Ik vind dit een erg moeilijke situatie en weet niet hoe ik ermee om moet gaan.
Wie weet raad? Of herkent dit?
Liefs, Regien
15-08-2009 om 22:46
Reactie na het te laten bezinken
Ik heb het draadje van Dagarada helemaal doorgelezen, het heeft me veel gegeven. Inzicht en wijsheid.
Wel was ik blij dat er niet alleen maar negatieve geluiden waren maar ook mensen (vrouwen) met ook positieve ervaringen.
Mijn man lijkt niet zo "erg" te zijn als ik hier en daar lees. Hij is wellicht iemand met een lichte vorm van asperger, kan dat ook?
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe het nu met Dagarda gaat. Lukt het nog de mantra te gebruiken? Voel je meer ruimte voor jezelf Dagarda?
Morgen ga ik eens kijken op de site voor partners van een partner met asperger.
En ook dat boek: ik ben niet gek, jij bent gek lijkt me interessant!
Dank jullie allemaal voor de reacties!
Liefs, Regina