Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Is dit normaal??!!


Ben je al eens naar de huisarts geweest met die hartkloppingen? Kan natuurlijk psychisch zijn, maar het hoeft niet

Rebecca87

Rebecca87

24-02-2023 om 20:08 Topicstarter

Temet schreef op 24-02-2023 om 18:46:

Ben je al eens naar de huisarts geweest met die hartkloppingen? Kan natuurlijk psychisch zijn, maar het hoeft niet

Nee dat niet. Er zit wel ernstig erfelijke hartfalen in de familie. 2 jaar terug ben ik door de molen gegaan op advies van de cardioloog omdat het in de familie al voor het 50e levensjaar begint. 

Er was niks geks te zien. Heb ook een kalkscan gehad. Dat is vrij nieuw. Dan kunnen ze zitten hoor de kalkscore in je aderen zijn. Ik zat wel tegen de bovengrens aan voor mijn leeftijd. Maar ik hoef pas over 5 jaar terug. Dus nu nog 3 jaar zeg maar. 

Maar nee naar mijn idee is het echt spanning. Had zo gehoopt dat het verwijderen van mijn spiraal opluchting zou geven. Maar word alleen maar erger😪 ik hoop dat het gewoon een hormonale dip is. Dat mijn lijf weer ff moet wennen nu die spiraal eruit is zeg maar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.